Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sosiaalisessa mediassa?

Vierailija
08.02.2015 |

Twitter, instagram, facebook jne?

Itse tein ihan tietoisen päätöksen jättäytyä vuosi sitten pois kaikesta tästä hömpästä. Olo on paljon kevyempi, kun ei tarvitse siinä tykkäyshuorauksen maailmassa enää pyöriä. Sosiaalinen media on helppo kanava epävarmoille ihmisille olla jotain semmoista, mitä ei oikeasti ole ja tuo "rooli" voi valitettavan monen kaapata, että ei enää tiedetäkkään että kuka se todellinen minä on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siksi, että kaipaan yhteyttä ihmisiin ja kerron heille kuulumisiamme siinä kuin hekin omiaan. Asumme kaukana ystävistä ja lähimmistä sukulaisista. Myöskin olen kovin kotiin sidottu omaishoitajuuden takia. On kiva, kun yhteyksiä voi pitää monin tavoin, vaikka nyt Facen kautta.

Vierailija
2/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En halua itselleni henkilökohtaista näkyvyyttä/olla kenen tahansa "löydettävissä" enkä ole kiinnostunut muiden tyhjänpäiväisistä kuulumisista. En myöskään halua tulla julkisesti linkitetyksi joihinkin tuntemiini ihmisiin ja muutenkaan paljastaa piirejäni koko maailmalla tai edes omille kontakteilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä ja Istagramissa olen. Twitteriä käytän lähinnä uutiskanavana ja Instagramia jakaakseni kuvia harrastuskavereilleni. Olen molemmissa nimimerkeillä ja kerron niin vähän itsestäni, että vain lähimmät tunnistaa.

Vierailija
4/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo minutkin pitää erossa kaikesta tuosta hömpästä, että en tahdo tietojani ja tekemisiäni kenen tahansa voivan kaivella. Haluan suojella yksityisyyttäni. En tahdo että googlehaulla löytää minusta mitään, tai mahdollisimman vähän. Tällä hetkellä ainoastaan opinnäytetyöni ja 1 lehtijuttu osuu minun nimelläni googlehaussa ja hyvä näin.

Vierailija
5/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riitää ja suomi24.

Vierailija
6/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö AV:ta luetan someen?

Vierailija
7/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Facebook on kiva yhteydenpito väline ulkomailla asuviin sukulaisiin. Osa ystävistäni asuu myös pitkällä joten on enemmän kuin mukava katsella kuulumisa puolin ja toisin. Itse olen suojannut sivut niin että tiedän kuka niitä voi lukea , en ole nähtävissä koko MAAILMALLE :)  

Facebookin kautta olen löytänyt myös monta vanhaa ystävää ja olemme ruvenneet pitämään yhteyttä. Aivan ihana juttu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi