Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi sille ettet jumppaa löysää persettäsi?

Vierailija
08.02.2015 |

Paljon lättäperseisiä löysäpeppuja taas eilen liikenteessä yöelämässä. Löysät varret normaalipainoisillakin, ei mitään kaunista naisellista muotoa vaan pelkkää höttöä. Eli kerro tekosyysi sille, että perseesi on löysä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran komea nuorimies tuli sanomaan baarissa että olet muuten täyden kympin nainen mutta sulla on vähän lättäperse.naurahdin tähän että niin on.en tiedä tuliko mies haastamaan riita ja odotti mun suuttuvan koska alkoi nolona selittää että ihan hyväperse se on eikä noin hoikalle naiselle muunlainen sopiskaan.seuraavana päivänä oli vielä onkinnu mun numeroni jostain ja yritti soitella ja laittoi viestiä missä pyysi treffeille.enpä vastannu!kyllä niitä miehiä helpommin saa vähän lätälläkin pepulla jos on muuten kunnossa kun pelkällä isolla treenatulla perseellä..

Vierailija
2/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua aiheuttaa perseelläni kiksejä joillekin pervoille ihmisille. Tykkään tverkata löllyvää persettäni ja pierut pärisee mukavasti.

Vierailija
4/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa

Vierailija
5/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelota että jos peppu muuttuu timmiksi niin sitä aletaan vaatia teiltä sängyssä

Vierailija
6/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mikään erityinen tekosyy vaan ihan rehellisesti vaan: Olen laiska enkä jaksa.

Tykkäsin perseestäni enemmän kun treenasin, ja kropastani ylipäätään. Voin silloin myös paremmin sekä henkisesti että fyysisesti, jaksoin paremmin eikä ollut paikat niin kipeänä koko ajan jne. Mutta laiska ja mukavuudenhaluinen kun olen, niin en ole saanut motivoitua itseäni takaisin salille.

Vierailija
7/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän perseeni sulle kuuluu?

Vierailija
8/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, joka pitää pepustani tällaisena. En koe tarvetta miellyttää muita miehiä kuin omaani.

Vierailija
9/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:46"]Piukea peppu on aina parempi kuin roikkuva ja läski. Miehetkin tykkää. ;)
[/quote]

Mitä väliä joillain miehillä? :D

t. kyykkypeppuinen lesbo

Vierailija
10/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on pyöree luonnostaan. Ja persetreeniä tulee töissäkin.

Vierailija
11/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit. Perseeni on jumalaisen luonnon komea, niin kuin Herkuleksella. Jumppa on luusereille.

Vierailija
12/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:53"]Mulle kerran komea nuorimies tuli sanomaan baarissa että olet muuten täyden kympin nainen mutta sulla on vähän lättäperse.naurahdin tähän että niin on.en tiedä tuliko mies haastamaan riita ja odotti mun suuttuvan koska alkoi nolona selittää että ihan hyväperse se on eikä noin hoikalle naiselle muunlainen sopiskaan.seuraavana päivänä oli vielä onkinnu mun numeroni jostain ja yritti soitella ja laittoi viestiä missä pyysi treffeille.enpä vastannu!kyllä niitä miehiä helpommin saa vähän lätälläkin pepulla jos on muuten kunnossa kun pelkällä isolla treenatulla perseellä..
[/quote]

Se yritti negausta...

Vierailija
13/25 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:09"]

En käy markkinoimassa itseäni yöelämässä perseellä. En tarvitse persettä työelämässä. Perseelläni voi istua vaikka on normaali keski-ikäisen perse. En ota kuvia perseestäni. Siinä tärkeimmät.

[/quote]

Komppi tälle, veit sanat suustani. Lisätään listaan vielä se, että perseeni kiihottaa miestäni ihan tällaisenaan, joten miksi korjata täydellistä?

Vierailija
14/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy markkinoimassa itseäni yöelämässä perseellä. En tarvitse persettä työelämässä. Perseelläni voi istua vaikka on normaali keski-ikäisen perse. En ota kuvia perseestäni. Siinä tärkeimmät.

Vierailija
15/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska. Kärsin tästä itsekin.

Vierailija
16/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta.

Vierailija
17/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tekosyytä, syynä puhtaasti se, ettei huvita.

Vierailija
18/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska perseeni on hyvä näinkin..ja saan siitä vieläpä kehujakin useasti. Muodokas ja pyöreä jo luonnostaan..ei tarvii jumppailla.

Vierailija
19/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paska tulee vallanmainiosti löysästä perseestänikin.

Vierailija
20/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:11"]

Mulla ei ole mitään tekosyytä, syynä puhtaasti se, ettei huvita.

[/quote]

Sama täällä. Mua ei pepun treenaaminen kiinnosta, eikä myöskään kiinnosta mitä mieltä muut ihmiset siitä ovat, joten siksi en treenaile.