Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun koirani kuoli... jatka lausetta.

Vierailija
07.02.2015 |

Ku

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tehtiin lihakeittoa ja kinttaat papalle.

Vierailija
2/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin sen, hyvveee oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka osti kissan:)

Vierailija
4/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...naapurini saivat jälleen nukkua ilman korvatulppia, pari lasta säästyi hyökkäykseltä, paska haisi vähemmän porttikongeissa ja lumi oli jälleen valkoista.

Vierailija
5/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koirani kuoli, hautasimme sen kauniina alkukesän päivänä kotipihaamme, syreenin juurelle.

Vierailija
6/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...luulin kuolevani itsekin.

Vierailija
7/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koirani kuoli, äitini vei sen piikille ja minä olin aivan hajalla. Lähdin silloin ilman mitään kelloa piiiiitkälle kävelylenkille, jotta en tietäisi, milloin rakas koirani tarkalleen saa piikin.

Vierailija
8/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin helpottunut. Koira ei ollut täyspäinen ja hyökkäili mm. lasten kimppuun. 

Vierailija
9/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä alkoi.

Vierailija
10/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani kuoli eikä enää voi haistella lenkkelijöitten lapsia.

Vierailija
11/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:06"]Olin helpottunut. Koira ei ollut täyspäinen ja hyökkäili mm. lasten kimppuun. 
[/quote]

Yleensä se on omistajan vika. Syytä siis itseäsi, kun et kouluttanut tarpeeksi koiraasi, etkä tarjonnut tarpeeksi aktiviteetteja.

Vierailija
12/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huomasinkin, että se oli naapurini koira, sillä en ikinä itse erehtyisi ottamaan koiraa. Olipa hyvä, että kuoli pois kuseksimasta ja paskomasta kadun varsia.

Vierailija
13/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:06"]Olin helpottunut. Koira ei ollut täyspäinen ja hyökkäili mm. lasten kimppuun.  [/quote] Yleensä se on omistajan vika. Syytä siis itseäsi, kun et kouluttanut tarpeeksi koiraasi, etkä tarjonnut tarpeeksi aktiviteetteja.

[/quote]

HAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA anna mä nauran tälle.

nimim. Omaisuus ja ikuisuus tuhlattu koirankoulutuskursseille ja yksityisiin koirankouluttajiin, aktivointileluihin, agilityyn, tokoon, pitkiin lenkkeihin, ja silti koira puri, hyökkäili, murisi ja oli arvaamaton.

Vierailija
14/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:06"]Olin helpottunut. Koira ei ollut täyspäinen ja hyökkäili mm. lasten kimppuun.  [/quote] Yleensä se on omistajan vika. Syytä siis itseäsi, kun et kouluttanut tarpeeksi koiraasi, etkä tarjonnut tarpeeksi aktiviteetteja.

[/quote]Minä olin 10-vuotias lapsi, en syytä itseäni. Syytän isääni. 

Vierailija
15/22 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sydämeni särkyi. Kaikista rakkain lähti.

Vierailija
16/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eläinlääkäriaseman radiossa soi " osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos, osaan hyvää uutta vuotta toivottaa.., mut sinä kun oot mennyt, ei henkeäkään mulle jää.. Maailman tuuliin menetin mun rakkaan, pelasta mut jos se sopii almanakkaan, pelasta mut, pelasta..."  Kannoin rakkaan ystäväni ruumiin autooni. Kyyneleet valuivat pitkin poskiani, koirani virtsarakko tyhjeni sitä kantaessani espoolaisen lähiön asfalttiselle kadulle. Itkin menetettyä elämää, rakasta koiraani, joka minulla oli ollut 11-vuotiaasta, koiraa, jonka turkkiin olin saanut itkeä sydänsurut ja elämän tuomat pettymykset, koiraa joka oli ollut enemmän kuin koira ja joka oli nähnyt kasvuni lapsesta nuoreksi aikuiseksi. Muistan yhä, miltä eläimen turkki tuoksui ja miten se käpertyi viereeni nukkumaan. Hautasin koiran ja sen lempilelun vanhempieni pihaan. Nyt paikalla kasvaa Tuija, jonka juurelle vien joka joulu kynttilän. Yhä edelleen näen unia tuosta koirasta, vaikka sen kuolemasta on kulunut 12 vuotta. Unissa se elää ja hengittää, mutta katoaa aina lopulta käsistäni.

Koirani kuoleman jälkeen olen saanut kolme lasta, mutta mikään ei ole saanut minua unohtamaan tuota olentoa, eikä tuska ole täysin vieläkään poistunut. Tätäkin kirjottaessa sydämeni meinaa pakahtua ja kyyneleet virtaavat. Rakas vehnäterrierini, kiitos että olit. kiitos kaikista kauniista muistoista. Uutta koiraa minulle ei koskaan tullut, eikä varmaan tulekaan. Tuon ihmeellisen ja inhimillisen luontokappaleen muisto säilyy ikuisesti.

Vierailija
17/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.., niin osa minustakin.

Vierailija
18/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää itseni vaan osa minusta lähti rakkaan lemmikkini mukana.

Vierailija
19/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin jotain niin tärkeää. Ihana kultainen tyttöni, kaipaan sinua niin paljon. You'll Never be Forgotten, You left paw prints on My Heart.

Vierailija
20/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästin surun valloilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi