Koska viimeksi olet saanut uuden hyvän ystävän?
Mä olen saanut nyt puolen vuoden sisään uuden kivan ystävän. Sitä edeltävän ystävän sain liki 10 vuotta sitten. En nyt välttämättä tarkoita edes mitään sydänystävää, vaan sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaa viettää aikaa ja on mukava olla ja pidetään yhteyttä vähintään kuukausittain.
Minulla on vähän ystäviä, mutta tuntuu että kaikki ovat edelleen tallella, vaikka vanhoihin koulukavereihin tulee pidettyä yhteyttä vain noin vuosittain. Kuitenkin kun ollaan yhdessä on yhtä mukavaa ja aina samanlainen hyväksyvä ja iloinen ilmapiiri.
Kommentit (5)
yhden työkaverin kanssa löytyi " henkinen yhteys" heti kun tapasimme. Nyt pidämme yhteyttä myös vapaa-ajalla. + että meillä on samanikäisiä lapsia
Olen jopa saanut olla hänen suuren salaisuutensa luottamuksen arvoinen. Siksi kutsun kyllä häntä ystäväksi!
Lisäksin tutustuimme neuvolan synnytysvalmennuksessa tosi mukavaan pariskuntaan, ja olemme nyt (etenkin lapsemme!) tosi hyviä ystäviä keskenämme.
Arvostan kovasti sitä, että olen saanut nämä uudet tuttavuudet elämääni, sillä aikuisiällä on jotenkin vaikeampi tutustua hyvin - siis ystävyystasolle asti - uusiin ihmisiin.
pitämään yhteyttä tulevaisuudessakin suht tiiviisti.
ollut ystäviä. Nykyisessä asuinpaikassa tunnen oikeastaan vain miehen kavereiden vaimot joten kuten ja omat työkaverit. Taitaa olla pakko alistua siihen että tulen aina olemaan yksin.