Seurustelukumppani Whatsappeilee toisen naisen kanssa?
Olen alkuvaiheessa seurustelua miehen kanssa, jotain neljä kuukautta ollaan tapailtu. Mies on nyt viikonlopun mun luona ja kun maattiin sängyssä, alkoi miehen puhelin piipata. Koska makasin pää miehen rinnalla, huomasin että hänelle tuli Whatsappi-viestejä ja kerkesin sen huomata että jonkun naisen profiili oli kyseessä, kun mies tönäisi mut kauemmaksi.
Menin hieman vaisuksi tuon jälkeen ja mies selitti että ei hän mua petä jne. Mutta näitä Whatsappi-viestejä taitaa naiselta sadella hieman useampi. Muutoin kyllä mies avoimesti lukee mulle viestejä ja kertoo aina kuka soittaa mutta tästä naisesta ei puhu mitään :/
Arvon Sherlock Holmesit, onko tässä menossa mun selän takana jotain?
Kommentit (17)
On menossa, mutta ei välttämättä mitään vakavaa tai sopimatonta. Lisää selvitystyötä!
No mitäpä luulet, jos mies käyttäytyy tuolla tavoin?
Argh. En olisi halunnut uskoa.... Miksi töniminen huolestuttaa? Tai no, mies tönäisi mut pois rinnaltaan etten näkisi viestiä :/ Joo, taidan olla yksi tohveli. Ap
Ja niin, mulla on ollut pari viikkoa fiilis että jotain tapahtuu mun selän takana josta en tiedä. Jokin miehen käytöksessä on saanut tutkan päälle.
Parempiakin on. Sellaisia, jotka eivät viestittele muille naisille. Miksi et valitsisi sellaista? Säästyt itkulta ja särkyneeltä sydämeltä.
Sanoisin näin vanhempana täti-ihmisenä, että jotain on meneillään, jota sulle ei haluta kertoa...
Koska olette vasta noin vähän aikaa seurustelleet, niin tuli mieleen, että voisiko olla exässään vielä kiinni ja viestittelee hänen kanssaan?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:47"]
Sanoisin näin vanhempana täti-ihmisenä, että jotain on meneillään, jota sulle ei haluta kertoa...
[/quote]
Se voi siis olla sairaskaveri, serkku, jopa sisko, joita suojelee tms. Mutta juttele, eiköhän se selviä, jos ei, niin, jätä suhde.
Kaveri teki tota hämyviestittelyy ja mieshä siinä meni vaihtoon. Ihastunut oli tähän kenen kaa viestitteli.
Siskot tai muut perheenjäsenet on poissa laskuista. Siitä tiedän kun tyttö taitaa olla ihan muusta maasta kotoisin.
Oisko sitten eksä ehkä? En tiedä. En ole kamalasti kysellyt hänen menneisyydestä. :/ Mutta, niitä viestejä sateli eilisen illan, tämän aamun ja päivän ja puolisen tuntia stten puhelin piippasi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:53"]Siskot tai muut perheenjäsenet on poissa laskuista. Siitä tiedän kun tyttö taitaa olla ihan muusta maasta kotoisin.
Oisko sitten eksä ehkä? En tiedä. En ole kamalasti kysellyt hänen menneisyydestä. :/ Mutta, niitä viestejä sateli eilisen illan, tämän aamun ja päivän ja puolisen tuntia stten puhelin piippasi.
Ap
[/quote] no nyt vaan mies tilinteolle! Kysyt suoraan mitä sillä on meneillään!
Mä kysyisin ihan suoraan. Oon muutenkin kaikessa niin nostetaan kissa pöydälle - ihminen. Kysyisin kuka nainen on ja mistä he viestittelevät ja tietääkö nainen minusta.
Te siis tapailette? Ette seurustele? Täysin selvä keissi. Jos sinulle tulisi miespuoliselta kaveriltasi viesti, niin käyttäytyisitkö noin? No et. Älä odota poikaystävää tuosta playeristä.
Älä anna sen kohdella sua noin...
Onko sillä nyt kauheastikin jotain väliä onko kyseessä whatsapp, skype, kik vai sms..? :DDD viestisovelluksia kaikki, paitsi skypes voi soittaakin. Se voi olla vain kaverikin, ei tarvii pettämistä ensimmäisenä epäillä
Tekeekö mies, joka on elämän naisensa kanssa makoilemassa sängyssä noin? Vetäisin johtopäätöksiä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:13"]Tekeekö mies, joka on elämän naisensa kanssa makoilemassa sängyssä noin? Vetäisin johtopäätöksiä.
[/quote]
Niimpä. Selvästi on jotain salattavaa ja peliä toisen kanssa.
toi töniminen huolestuttaa,