Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni nauraa äänekkäästi komeiden miesten jutuille

Vierailija
07.02.2015 |

Kyse on opiskelijakaveristani, olen huomannut kun kaikenlaisissa porukoissa pyörimme, hän nauraa äänekkäästi ja todella voimakkaasti eläytyen vain komeiden miesten jutuille. Eihän siinä mitään väärää ole, mutta kyseinen toiminta on todella läpinäkyvää ja noloa :D.

Itse ainakin ensisijaisesti arvoin tarinoiden/vitsien/juttujen huumoriarvoa itsessään, en välitä kertojasta niinkään. Onhan niitä ihastuksia, joille sitten tulee varmaan tiedostamattomasti naurettua ja hymyiltyä enemmän... Usein hän on vaivaantuneen hiljainen, kun tapaamme ei-niin-komean miehen ja kertoo mielestäni hauskoja juttuja. Onhan niillä komeillakin miehillä hauskoja juttuja, mutta joillekkin todella luokattomille jutuille olen hänen nähnyt nauravan.

Uskon, että monet nais- ja mieskaverini ovat havainneet käytöksen, ja joskus ne komeat miehetkin ovat näyttäneet hämmentyneiltä tilanteessa. Miten hän ei itse tajua sitä?

Tämänkaltaisia kokemuksia kellään? Oletteko nauraneet miesten huonoille jutuille? Siedättekö niitä? Saako mies komeudellaan anteeksi juttujaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:21"]

Kyse on opiskelijakaveristani, olen huomannut kun kaikenlaisissa porukoissa pyörimme, hän nauraa äänekkäästi ja todella voimakkaasti eläytyen vain komeiden miesten jutuille. Eihän siinä mitään väärää ole, mutta kyseinen toiminta on todella läpinäkyvää ja noloa :D. Itse ainakin ensisijaisesti arvoin tarinoiden/vitsien/juttujen huumoriarvoa itsessään, en välitä kertojasta niinkään. Onhan niitä ihastuksia, joille sitten tulee varmaan tiedostamattomasti naurettua ja hymyiltyä enemmän... Usein hän on vaivaantuneen hiljainen, kun tapaamme ei-niin-komean miehen ja kertoo mielestäni hauskoja juttuja. Onhan niillä komeillakin miehillä hauskoja juttuja, mutta joillekkin todella luokattomille jutuille olen hänen nähnyt nauravan. Uskon, että monet nais- ja mieskaverini ovat havainneet käytöksen, ja joskus ne komeat miehetkin ovat näyttäneet hämmentyneiltä tilanteessa. Miten hän ei itse tajua sitä? Tämänkaltaisia kokemuksia kellään? Oletteko nauraneet miesten huonoille jutuille? Siedättekö niitä? Saako mies komeudellaan anteeksi juttujaan?

[/quote]

No varmasti mieskin nauraa hyvännäköisen naisen kertomalle puujalkavitsille, mutta jos saman vitsin kertojana toimii Kerttu-Kyllikki 56v niin voi hymy hyytyä! :D

Vierailija
2/4 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa anteeksi, nauraminen on osa flirttikulttuuria. Harmi ettet ole sitä oppinut, kokeile se on hauskaa. Voi hihitellä ja olla ihan leidinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:24"]

Saa anteeksi, nauraminen on osa flirttikulttuuria. Harmi ettet ole sitä oppinut, kokeile se on hauskaa. Voi hihitellä ja olla ihan leidinä.

[/quote]

No jaa, lähinnä pointtina suuri kontrastiero, hänellä ei irtoa hymyäkään edes tavallisen näköisille miehille, ja veikkaan että hänen naurunsa on komeiden miestenkin mielestä yliampuvaa. Vai eivätkö miehet tätä teennäisyyttä huomaa, ovat vain kiitollisia naurusta? En voi korostaa tarpeeksi naurun äänekkyyttä. AP, N22

Vierailija
4/4 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miehet rakastaa tuota peliä, ei kaikki tietty. Se on hauskaa, kokeile vaan. Joskus voi vaan heittäytyä hihittelemään komistuksille, ei siitä ole kenellekään haittaa.