Tulipa ällö olo. :(
Seksihalut palanneet viimeinkin synnytyksen jälkeen ja koko päivän on ollut mies mielessä. Ajattelin sitten yllättää miehen hiukan kivemmilla alusvaatteilla. Tuo nahkalöllyrä mahan kohdalla ei ole juuri vaivannut, mutta yritys pukeutua kivoihin alusvaatteisiin oli virhe. Kun tajuaa kasvattaneensa sellaisen laardiperseen, ettei sitä saa hyvilläkään alushousuilla hyvän näköiseksi, ei ole enää kovinkaan seksikäs olo. Oma vikahan se on, sen tiedän. Vituttaa.
Kommentit (9)
Noni, ja eikun lenkille tai kotijumppaamaan. Mietipä miten hyvän näköinen olet kesällä jos nyt aloitat! :)
Sama täällä. Mulla vaan maha pilaa kaikki. En enää koskaan yritäkään laittaa mitään nättiä päälle. Ahdistaa liikaa.
En vaan ymmärrä minne se itsekuri hävisi tässä välissä. Kaikki kuntoilu tuntuu vaan niin viheliäiseltä ettei saa tsempattua. Ja sitten vielä olen alkanut syömään herkkuja kun oma paino harmittaa. Miehelle olen koittanut myös sanoa että nyt oikeasti lakkaa kantamasta herkkuja kotiin, että saisin painon hallintaan. Eikä ole edes oikeasti kuin jostain viidestä kilosta kyse. Ja kiinteytymisestä tietty. Miten voi ollakin näin iso asia muutamat kilot. Se on vaan nyt koitettava vaan tsempata. Anoppilassa köyminen täytyy ainakin lopettaa, kun anoppi kantaa sinne herkkuja vaikka kuinka. Tosin jos en käy, lähettää niitä miehen mukana minulle kun tietää kuinka perso olen makealle (en ollut ennen raskautta). Hyväähän se tarkoittaa, mutta.. Ja siis omahan on syyni kun ne syön, ei siitä voi muita syyttää. Ennen osasin herkutella edes kohtuudella.
Älä laita vaatteita ollenkaan, mies siitä varmasti tykkää.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:37"]Sama täällä. Mulla vaan maha pilaa kaikki. En enää koskaan yritäkään laittaa mitään nättiä päälle. Ahdistaa liikaa.
[/quote]
Ei se maha minulkakaan nätti ole. Se ei vaan ahdista niin paljoa. Pystyisin elämään sen kanssa jos olisin muuten kunnossa. Se tuskin tulee ilman leikkausta ikinä hyvännäköiseksi. Sen verran venyi ja paukkui iho.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:46"]Älä laita vaatteita ollenkaan, mies siitä varmasti tykkää.
[/quote]
No se lapsi on tässä illalla hereillä kuitenkin, en viitsisi alasti hillua lapsen kanssa. Ja ne on myös itseä varten. Tulisi myös seksikkäämpi olo kun jossain sloggeissa.
Mulla se maha on se ongelma just kun olen monta synnyttänyt. Ei se palaudu enää takaisin. Ei auta jumpat. Leikkaus auttais mutta ei ole varaa..kärsitään, kärsitään vaikka palkinnot oli elämän parhaita!
No voi voi.