Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeroin ekaa kertaa

Vierailija
07.02.2015 |

Jestas, että oli helppoa ja mikä lopputulos säärissä! Suosittelen! Tää peittoaa kaikki muut epilaattorit ja höylät ja kuorinnat.

Ainoa ongelmakohta oli häpyhuulet :D ai kamala, ne on mulla aika lörpöt, niin sattui ihan pirusti ja oli vaikeaa kun nahka luirusi vaan eestaas :D hyvät naurut saisi se, joka sitä äherrystä katselis. Piti ottaa pari lasia punkkua, että saan tehtyä edes jonkun verran. Huomenna jatkan ja tätä urakkaa kyllä riittää! Mutta ne kohdat, mitkä sain karvattomiksi, niin aijjajai mikä sileys! Samettia pitsin alla, sanoisin ;)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Mäkin haluaisin kokeilla. Minkälaisen sekoituksen teit? Kauanko piti odottaa, että sai vetää irti?

Vierailija
2/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ostanut sokerin vai teitkö sen seoksen itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sokeroin vain munkit. No jaa, kiisselinkin. Ja kahviin ihan vain vähän.

Vierailija
4/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalosokeria ostin luontaistuotekaupasta, hinta 15,70, kohtuullinen purkki, kun pieni pallukka riittää isolle ihoalueelle. En tiedä, saako täällä tuotemerkkejä mainita.

Sokeroidessa ei odotella mitään, siinä temmotaan rivakkaan tahtiin. Siihen se koko homma perustuukin. Jos hitaasti koittaa, niin sokeri vaan lähmääntyy just sillä tavalla, mitä voisi kuvitella sulan sokerin tarttuvan. Mutta reippaasti kun painaa levittäessä ja nykäsee reunasta, niin karvat irtoaa.

En itse meinannut millään uskoa, että koko sokerointi voi onnistua. Miten sokerin reunasta muka voisi vetästä... Mutta toimii! Eka sokeripallura meni mulla liian kosteaksi, kun sitä massaa venytellään aluksi ja pehmitetään veden kanssa, mutta tokalla kerralla sujui kuin ammattilaiselta. Suih viuh vaan :D Tällä naisella on selvästi uusi harrastus :D

Vierailija
5/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun googlettaa vartalosokeri, niin ekasta linkistä jo löytyy käyttöohjeet ja siellä tosi selkeä opastusvideo. Sen avulla minä hoksin tekniikan.

Vierailija
6/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sokerimassa on muuten kompostoituvaa, kun sisältää pelkkiä luonnonaineita! Biojätteeseen vaan, ei tule muovijätettä, eikä kuluta sähköä. Hippi minussa iloitsee! AP, kuten kaksi edellistäkin :)

Vierailija
7/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:53"]

Vartalosokeria ostin luontaistuotekaupasta, hinta 15,70, kohtuullinen purkki, kun pieni pallukka riittää isolle ihoalueelle. En tiedä, saako täällä tuotemerkkejä mainita.

Sokeroidessa ei odotella mitään, siinä temmotaan rivakkaan tahtiin. Siihen se koko homma perustuukin. Jos hitaasti koittaa, niin sokeri vaan lähmääntyy just sillä tavalla, mitä voisi kuvitella sulan sokerin tarttuvan. Mutta reippaasti kun painaa levittäessä ja nykäsee reunasta, niin karvat irtoaa.

En itse meinannut millään uskoa, että koko sokerointi voi onnistua. Miten sokerin reunasta muka voisi vetästä... Mutta toimii! Eka sokeripallura meni mulla liian kosteaksi, kun sitä massaa venytellään aluksi ja pehmitetään veden kanssa, mutta tokalla kerralla sujui kuin ammattilaiselta. Suih viuh vaan :D Tällä naisella on selvästi uusi harrastus :D

[/quote]Oo, nyt munkin karvat lähtee kiitämään! Niin kyllästynyt muihin tapoihin.

Vierailija
8/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hoksaus mulle oli aikoinaan alkaa käyttää kahvinpuruja kuorintaan. Ei tarvii ostaa mitään kalliita kofeiinivoiteita, kun sekottaa pöönejä sopivaan geeliin, niin saa naturaalia kamaa huokosten puhdistukseen. Ei ole ollut vuosikausiin kasvoissa epäpuhtauksia :D Kylmä kahvi kaunistaa! AP

Vierailija
9/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sokerointi myös mutta teen sen seoksen itse ja toimii loistavasti. Ja sitä voi käyttää sekä semmosen tahnana tai sitten tikulla levitettävänä kangas apuna

Vierailija
10/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Teetkö ison satsin kerrallaan, vai kerta-annoksen?

Vierailija
11/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖRPÖT HÄPYHUULET LUIRUAA :DDD kiitti ap nauruista! Suoraa puhetta!

Vierailija
12/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vaikuttaa rennolta naiselta, joka suhtautuu huumorilla ja lämmöllä itseensä, vartaloonsa ja elämään. Hän on kekseliäs ja innostaa muita mukaansa, jakaa elämänkokemuksensa tuomaa tietoa ilolla eteenpäin. Aloittaja ei turhia kainostele, vaan puhuu suunsa puhtaaksi, kun sanottavaa on.

Ole hyvä ap, illan luonnehoroskooppi sinulle iltalahjaksi :) olisit varmasti hauskaa seuraa :D

Vierailija
13/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 02:24"]^Teetkö ison satsin kerrallaan, vai kerta-annoksen?
[/quote]

Ison satsin. Kunhan se jäähtyy ja kovettuu palloksi(joka sitten pehmenee venyteltäessä käyttökelpoiseksi) niin laitan pussiin ja jääkaappiin. Säilyy kuulema useita kuukausia. Tehtäessä saa vaan olla tarkkana ettei jätä liian vaaleaksi tai tee liian tummaa koska jos se jää vaaleaksi niin siitä ei saa tehtyä tahnamöykkyä ja jos menee tummaksi se kovettuu kivikovaksi. Eli pienellä lämmöllä ja hitaasti.

Vierailija
14/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suukkoja sinne!! sokerointi kuorii ihon samalla.

samettiset häpsyttimet <3

Vierailija
15/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kanssa ihan onnessani ekan kerran jälkeen.Perkule meni muutama päivä ni ihan hirveillä näppylöillä sokeroidut kohat.en oo uudestaan halunnu kokeilla!

Vierailija
16/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 03:06"]Mä olin kanssa ihan onnessani ekan kerran jälkeen.Perkule meni muutama päivä ni ihan hirveillä näppylöillä sokeroidut kohat.en oo uudestaan halunnu kokeilla!
[/quote]
pitää muistaa tehdä sokerointi puhtaalle iholle ja kokeilla ensin johonkin kun joillakin ihmisiä on todella herkkä iho

Vierailija
17/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ostitko sen kuivalle, normaalille vai herkälle iholle tarkoitetun tuotteen? Jos siis käytät sitä tuotemerkkiä, jota luulen. :)

Vierailija
18/18 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä purkki, jossa oliiviöljyä mukana. Kohta jatkuu! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi