Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää!

Vierailija
10.09.2006 |

Huomenna mennään pojan (2v) kans ekaa kertaa MLL:n kerhoon kun tässä meidän lähellä ei asu muita pieniä lapsia ja ajattelin josko poika sais siellä leikkikaverin ja itsekin sais juttuseuraa.

Jännittää vaan miten pojan kans menee kun tahtoo välillä olla ujonpuoleinen ja itsekin olen aika arka ja jännittää millaisia ne muut äidit on...

jospa siellä kivaa olis..

onko kellään kokemuksia ko kerhoista/perhekerhoista?

-ujopiimä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt meidän pojan kans ja hurjan mukavaa on ollut laulu- ja leikkihetkissä jne. on ollut infojuttuja esim. lasten tapaturmista. Sieltä on saanut paljon vinkkejä ihan arkijuttuihin.

Ja myös niitä äitikavereita, joita sit puistossa ja muualla nähdään. Mutta erityisen kiva on ollut kun poika on saanut leikkiä muiden lasten kans. Nyt meillä käymistä hieman rajoittaa pikkuinen velipoika (4kk) mutta eiköhän tuossa taas aleta käymään

Vierailija
2/3 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän perhekerhoissa käydään jo silloin, kun lapsi on vasta vauva. Kyllä äitikin tarvitsee seuraa. Itse aloitin perhekerhossa käynnit kun lapsi oli 3 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei oo enää opiskelukiireitä niin ehditään kerhoilemaan. Muutrn ois toki aloitettu aiemmin.

Sitä vaan mietinkin että kun nyt vasta aloitetaan, " mahdutaanko" joukkoon vai onkohan kaikki jo ennestään tuttuja keskenään...

-ap