Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus vei haluni

Vierailija
06.02.2015 |

Eniten siksi, että sorruin nöyryyttämään itseäni kauhealla vonkaamisella. Mikä neuvoksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas

Vierailija
2/6 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät lyhyen aikaa ja senkin surullisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita? Ap

Vierailija
4/6 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu oman ukon kaa viimeeks 6 v sitten.

Vierailija
5/6 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni uusi mies joka on jostain syystä kauhean haluton, harrastetaan seksiä tyyliin kerran tai kahdesti kuukaudessa ja sekin on kauhean vonkaamisen tuloksena. En oo oikein tottunu tähän kun exän kanssa saatettiin harrastaa enimmillään 5 x seksiä per päivä. Mut vaikka nyt uuden miekkosen kanssa ei seksi suju niinku ennen niin en kyllä vaihtaisi pois mistään hinnasta, niin täydellinen mulle. Eniten inhoon vaan sitä vonkausta, siit tulee niin surkee olo .... Varsinki jos sillä ei oo mitään tulosta. Tulee sellanen tosi ruma olo, et ois itsessä vikaa, mut ei se voi musta johtua. :(

Vierailija
6/6 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Onneks ei oo mieheni, mut poikaystävä. Se ei oo koskaan mitenkään pihdannu, mutta alotetta mun on ihan turha tehä. Oon yrittäny vietellä, mut ei. Siitä seuraa vaan mulle paha mieli ja suru puseroon (jonka oon tuhmasti keikutellen riisunu sen eessä hetki sitten). Oon ihan suoraan vongannu, ja yrittäny vihjailevia viestejäkin. Ei.

Onneks ei pihtaa, mut kyl toi itsetunnolle käy  :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi