Kannustaloa kenellä??
Kovasti kiinnostaisi Kannustalojen perinne mallit.
Onnella, Rauhala tai Ainola n 150-180 neliötä.
Minkä hintaiseksi on teillä tulleet talo ilman tonttia tietty ja teittekö paljon itse?
Kiitos:)
Kommentit (8)
Kiva saada jonkinlaisia hinta arvioita.
Meiltä löytyisi sähkö ja putkimies omasta takaa ja lvi-puolen heppu on myös tuttu:)
Tää on ihanan kodikas, ja muutenkin just sellaine kun haluttiin. Rahaa saa kyllä menemään. Mutta me rakennettiin tästä koti loppuelämäksi! Otettiin ja valittiin just sitä mitä itse halusimme.
T:2
halutaan, koti loppuelämäksi:)
Ja tämä on just semmoinen mikä vei mukanaan täysillä, mikään muu talo ei enää tunnu miltäään!
Tuo Rauhalan Mansardikattoinen messuvoittaja (2000) 6h+k 187.5neliötä on just semmoinen minkä haluan:)
Meillä siis tuo messuRauhala, jota hieman mulkkasimme mieleiseksemme. Tuo mainitsemani summa sisältää myös autotallin, joka tuli myös Kannustaloilta. Ollaan kovasti tykätty talosta!
Meidän Rauhala on Oulun läänissä. Missäs teidän? Mä kans mietin noita kustannuksia, et tais tuo 200 000 e olla alakanttiin =) Mies meinas et kyllä se on lähempänä 300 ku 200...
Semmonen simppelimpi Harmonia, hieman muokattuna.
Kustannukset autotallin kera n. 150 000 ja neliöitä talossa n. 130. Yläkertaan saa vielä lisää jos joskus halutaan.
Messu-Ainolassa oli meidän mielestä liian ahtaat huoneet. Ei nytkään mitään hehtaari-saleja siis, vaan ihan ns. normaalikokoiset huoneet ja makkareita 4. Ja nuo Mansarditalot oli meille liian kalliita.
Mansardikatolla. Neliöitä 185,5. Tehtiin aika paljon itsekin. Suvussa on paljon kirvesmiehiä. Jos ajattelen kustannuksia, sisustus jne..meni meillä reilu 200 000 e. Mutta onneksi lainaa ei ole läheskään noin paljon.