Miksi joillekin ihmisille orkut on niin tärkeitä? Lyhin mahdollinen hyvänolontunne...
Tiedän monta tapaa joilla saa pitempikestoisen hyvänolontunteen kuin s e ksi
Kommentit (17)
Orjuuden on n€€€kereitä varten. Muuten ne eivät älyäisi lopettaa.
Eihän orgasmi sulje niitä muita hyvän olon tunteita pois. Ja ei se nyt niin lyhytaikainenkaan ole - itselleni ainakin jää siitä miellyttävä olo pitkäksi aikaa. Parhaimmillaan orgasmi on auttanut kuukautiskipuihin, päänsärkyyn, krapulaan ja unettomuuteenkin. Minulla se on todella tärkeä, ja kyllä melkein joka päivä täytyy saada se tavalla tai toisella.
En minäkään ymmärrä miksi naisille on orgasmi tärkeä. Itse saan lähes aina, naiset joskus. Ihmeen orkkukeskeinen aikakausi.
Kyllä mulla on hyvä olo koko seksin/masturbaation ajan.
Se on lyhyt, mutta myös erittäin koukuttava. Siksi.
saan siitä mitattavia terveyshyötyjä ja ne ovat niin hyviä, että käytän orgasmia lääkkeenä terveyteni hoidossa.
Kyllä se on paras hyvänolontunne vaikka lyhyt olisikin, joskin ainakin itselläni "resonoi" koko keho vielä monta tuntiakin eteenpäin. Naisten orgasmit ovat voimakkaampia kuin miesten.
Taitaa moni huumekin, kuten heroiini olla sellainen, että hyvin lyhyt nousu 100% ja sen jälkeen taju kankaalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillekin ihmisille orkut on niin tärkeitä? Lyhin mahdollinen hyvänolontunne...
Tiedän monta tapaa joilla saa pitempikestoisen hyvänolontunteen kuin s e ksi
No sano edes yksi?
Siihen jää koukkuun. Jos ei ole vähään aikaan saanut, sen unohtaa.
Ainakin meidän parisuhteessa orgasmi, ja seksi ylipäätään, vaikuttaa myönteisesti koko suhteen hyvinvointiin. Siinä pääsee niin lähelle toista ja tiiviiseen yhteyteen. Enkä voi kieltää, etteikö esim neljän orkun jälkeen olisi hymy enemmän herkässä kuin yhden jälkeen.
Orgasmi on ainoa mikä poistaa panetuksen joksikin aikaa. Ihan sama kauanko se orgasmi kestää.
Sillä on merkitystä miten sen orgasmin saa. Jos harrastaa omakivaa, alkaa panetus viimeistään seuraavana päivänä. Jos vaimo antaa suikkarin helpottaa pariksi päivää. Jos saa pannessa, niin hyvänolon tunne kestää useamnan päivän ja panetus alkaa vaivata vasta loppuviikosta. Kerran meinasi molemmat päät hajota, kun vaimolla oli pillussa ropleena, eikä saanut 4 vkoon naida. Suikkaritkin oli yhtä tyhjän kanssa. Joten sillä on paljonkin väliä miten tulee ja tukeeko ylipäätään.
Just mies sheivasi ja sitten lipas kunnolla orgasmiin asti. Aamupäivästä jo pantiin kaksi kertaa 2 - 1 mun hyväksi. Ihana mies mulla, aina tekee mulle kaikkea kivaa, ja panee hyvin, ja rakastaa sitäpaitsi aina vaan.
Kyllähän mällin pitää lentää! Muu on turhaa hiplaamista ja nypläämistä.