Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillekin ihmisille orkut on niin tärkeitä? Lyhin mahdollinen hyvänolontunne...

Vierailija
17.11.2021 |

Tiedän monta tapaa joilla saa pitempikestoisen hyvänolontunteen kuin s e ksi

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mällin pitää lentää! Muu on turhaa hiplaamista ja nypläämistä.

Vierailija
2/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjuuden on n€€€kereitä varten. Muuten ne eivät älyäisi lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Orkut

Vierailija
4/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän orgasmi sulje niitä muita hyvän olon tunteita pois. Ja ei se nyt niin lyhytaikainenkaan ole - itselleni ainakin jää siitä miellyttävä olo pitkäksi aikaa. Parhaimmillaan orgasmi on auttanut kuukautiskipuihin, päänsärkyyn, krapulaan ja unettomuuteenkin. Minulla se on todella tärkeä, ja kyllä melkein joka päivä täytyy saada se tavalla tai toisella.

Vierailija
5/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miksi naisille on orgasmi tärkeä. Itse saan lähes aina, naiset joskus. Ihmeen orkkukeskeinen aikakausi.

Vierailija
6/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on hyvä olo koko seksin/masturbaation ajan.

Vierailija
7/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinp

Vierailija
8/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lyhyt, mutta myös erittäin koukuttava. Siksi.

Vierailija
9/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan siitä mitattavia terveyshyötyjä ja ne ovat niin hyviä, että käytän orgasmia lääkkeenä terveyteni hoidossa.

Vierailija
10/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on paras hyvänolontunne vaikka lyhyt olisikin, joskin ainakin itselläni "resonoi" koko keho vielä monta tuntiakin eteenpäin. Naisten orgasmit ovat voimakkaampia kuin miesten.

Vierailija
11/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa moni huumekin, kuten heroiini olla sellainen, että hyvin lyhyt nousu 100% ja sen jälkeen taju kankaalla.

Vierailija
12/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekin ihmisille orkut on niin tärkeitä? Lyhin mahdollinen hyvänolontunne...

Tiedän monta tapaa joilla saa pitempikestoisen hyvänolontunteen kuin s e ksi

No sano edes yksi?

Vierailija
13/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen jää koukkuun. Jos ei ole vähään aikaan saanut, sen unohtaa.

Vierailija
14/17 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän parisuhteessa orgasmi, ja seksi ylipäätään, vaikuttaa myönteisesti koko suhteen hyvinvointiin. Siinä pääsee niin lähelle toista ja tiiviiseen yhteyteen. Enkä voi kieltää, etteikö esim neljän orkun jälkeen olisi hymy enemmän herkässä kuin yhden jälkeen.

Vierailija
15/17 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on ainoa mikä poistaa panetuksen joksikin aikaa. Ihan sama kauanko se orgasmi kestää.

Vierailija
16/17 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on merkitystä miten sen orgasmin saa. Jos harrastaa omakivaa, alkaa panetus viimeistään seuraavana päivänä. Jos vaimo antaa suikkarin helpottaa pariksi päivää. Jos saa pannessa, niin hyvänolon tunne kestää useamnan päivän ja panetus alkaa vaivata vasta loppuviikosta. Kerran meinasi molemmat päät hajota, kun vaimolla oli pillussa ropleena, eikä saanut 4 vkoon naida. Suikkaritkin oli yhtä tyhjän kanssa. Joten sillä on paljonkin väliä miten tulee ja tukeeko ylipäätään.

Vierailija
17/17 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mies sheivasi ja sitten lipas kunnolla orgasmiin asti. Aamupäivästä jo pantiin kaksi kertaa 2 - 1 mun hyväksi. Ihana mies mulla, aina tekee mulle kaikkea kivaa, ja panee hyvin, ja rakastaa sitäpaitsi aina vaan.