Muita ketä jännittää autolla ajo?
Aina viivyttelee autoon lähtemistä ja jännittää :/
Kommentit (17)
Varmaan suurinta osaa se aluksi jännittää. Rohkeasti vaan kyllä se siitä helpottuu. Sama se on lapsilla kun saa apurattaat pois pyörästä. Ensin jännittää ja kohta muistakkaan että oli apupyörät.
Minua ainakin vielä jännittää. Olen nyt vuoden omistanut auton ja ajanut sillä. Varsinkin ruuhka hermostuttaa, samoin vieraat paikat ja liittyminen moottoritielle. Mutta vähenemään päin jännittäminen kuitenkin, joskus jopa nautin ajamisesta, ainakin maanteillä kun on hyvä keli.
Kannattaa kuitenkin ajaa mahdollisimman paljon, että kokemusta karttuu.
Ei jännitä autoilu. Nautin siitä paljon, paitsi silloin kun joku jännittäjä kämmäilee edessäni ja kerää pitkää jonoa taakseen.
Välttelen ajoa pimeässä ja talvella,kun on huono sää.Myös vastaantulevat rekat inhottavat tai pelottavat.Kesällä ajaminen on helpompaa.Kortti ollut jo 12 vuotta mutta silti mies saa ajaa ja istun mielummin kyydissä.
Minulla on huonoja uutisia aloittajalle. Se jännitys ei välttämättä mene ikinä pois... Itse kohta 10v ajanut, satoja tuhansia kilometrejä, ja vieläkin tietyt tilanteet jännittää... Esim huonolla kelille rampista liittyminen, "tien yli" vasemmalle kääntyminen. Valottomasta risteyksestä vasemmalle kääntyminen. Ohitukset hirvittää niin paljon etten niitä tee kuin ihan pakon edessä. Joku traktori tms edessä. Kaikki kehuvat että olen hyvä kuski ja tuskin uskoisivat että välillä autoilu on minulle pelkkää kärsimystä ja suunnittelen reittini niin ettei tarvitse tehdä edelämainittuja.
Olen kyllä aivan uskomaton stressaaja muissakin asioissa.
Sama kun edellinen.mutta muuten en ole stressaaja ajaminen vaan ahdistaa,vieraat paikat on pahimmat.
Minua jänniittää liikenteessä ne jotka jännittää ajaessa. Syksyllä joku edelläni ajoi tosi epätasaista vauhtia, ja kaikenlisäksi huomattavaa alinopeutta, vilkutteli ihan omiaan vaikka ei ollut paikkaa missä kääntyä ja lopuksi kääntyi väärälle rampille, vaikka kieltomerkit oli molemmin puolin. Ohi ajaessani ratissa oli nuori asiallisen näköinen nainen? isin? volvon ratissa. Tööttäsin mutta jatkoi matkaansa samaan (siis väärään) suuntaan. Tarkastin uutiset jälkikäteen että ei vissiin vakavempaa sattunut kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:58"]
Ei jännitä autoilu. Nautin siitä paljon, paitsi silloin kun joku jännittäjä kämmäilee edessäni ja kerää pitkää jonoa taakseen.
[/quote]
Yläpeukku!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:12"]
Minua jänniittää liikenteessä ne jotka jännittää ajaessa. Syksyllä joku edelläni ajoi tosi epätasaista vauhtia, ja kaikenlisäksi huomattavaa alinopeutta, vilkutteli ihan omiaan vaikka ei ollut paikkaa missä kääntyä ja lopuksi kääntyi väärälle rampille, vaikka kieltomerkit oli molemmin puolin. Ohi ajaessani ratissa oli nuori asiallisen näköinen nainen? isin? volvon ratissa. Tööttäsin mutta jatkoi matkaansa samaan (siis väärään) suuntaan. Tarkastin uutiset jälkikäteen että ei vissiin vakavempaa sattunut kuitenkaan.
[/quote]
Yläpeukku!
Minua myös, olen juuri menossa kauppaan ja olen siirtänyt lähtöä jo tunnun. Nyt on pakko mennä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:58"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:12"]
[/quote]
Ettekö te osaa ohittaa?
Ei enää, kun on ajanut tarpeeksi.
Päve