Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako mirtazapin hermostuneisuuteen ja ahdistukseen?

Vierailija
05.02.2015 |

Tyttö sai sitä uniongelmiin, mutta auttaako se myös noihin? Alkaa loppua jaksaminen sen kohtausten kanssa, helvetti. Kun päivä menee ok, tulee illalla järetön huutokohtaus ku on niin paha ja hermostunu olo. Kun on kaikki tehty sen eteen, rakkautta saanut ja kallit harrastukset mahdollistettu ja aina autettu. Sit repeilee ja pilaa koko perheen elämän, pienemmät sisarukset kärsii. Onko sekoamassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni annos, n. Alle 7,5mg auttaa vain unettomuuteen, isompi määrä toimii mielialalääkkeenä.

Vierailija
2/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut. Olin seuraavana päivänä aivan hajalla, niin väsynyt. Minkä ikäinen tyttö on? Itselläni toimii paremmin Valdoxan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirzat ei oo mulle ainakaan auttanut mihinkään, enkä muutenkaan suosittele ssri lääkkeitä. Tutulta juuri nuo mirtazapiinit vei tunteet jopa omia lapsia kohtaan!

Vierailija
4/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:57"]Mulla ei auttanut. Olin seuraavana päivänä aivan hajalla, niin väsynyt. Minkä ikäinen tyttö on? Itselläni toimii paremmin Valdoxan.
[/quote]
Nyt ei valitettavasti puhuttu sinusta, vaan apn lapsesta. Jollain lääke auttaa, jollain taas ei

Vierailija
5/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän lapsesi myös terapiassa? Lääkkeet yksinään harvoin auttavat.

Vierailija
6/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen tyttö? Bentsothan voisi auttaa, mutta ne aiheuttaa voimakkaan riippuvuuden eikä niitä yleensä aöa ikäisille edes määrätä, toki mirzatkin aiheuttaa riippuvuutta.

Vierailija
7/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi. Mut kokonaistilanne huononi tosi paljon, kun painoa tuli yli 20 kg.

Vierailija
8/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:57"]Mulla ei auttanut. Olin seuraavana päivänä aivan hajalla, niin väsynyt. Minkä ikäinen tyttö on? Itselläni toimii paremmin Valdoxan.
[/quote]
Nyt ei valitettavasti puhuttu sinusta, vaan apn lapsesta. Jollain lääke auttaa, jollain taas ei
[/quote]

Kyllä varmasti, mutta eikö ap tässä juuri muiden kokemuksia kyselekin? Varmasti jollain lääke voi auttaa unettomuuteen, minulla ei auttanut. Minulle määrättiin juurikin tämä pienempi annos ja nimenomaan unettomuuden hoitoon.

Vierailija
9/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapin auttoi, mutta se näkyi viikon-parin viiveellä. Ja on syytä tiedostaa, että mielialaan vaikuttaa moni asia elimistössä, eri hormonit vaikuttavat eri tavalla tasapainoon. Sen takia eri lääkkeistäkin on löydettävä ne, jotka oikaisee parhaiten sitä mielen tasapainoa.