Miksi on niin palkitsevaa katsella finnien puristelua?
Niin, mikä mekanismi siinä on taustalla että tuottaa tyydytystä nähdä kuinka finnistä turskahtaa valkoista möhnää? Tai paiseesta tai mustapäästä.
Kitalaen proppuvideoitakin löytyy youtubesta mielinmäärin.
Oma suosikkini on tämä mustapäävideo jonka on katsonut yli 15.000.000 katsojaa
Hoi te psykologian & psykiatrian ammattilaiset ja epäammattilaiset, voisitteko analysoida pikimmiten mistä johtuvat näiden kiehtovuus?
Vertautuuko vaikkapa jotenkin lapsuuden äidinmaidon saamiseen tai aikuisempaan seksiin (spermaa) tuo ihana hetki kun jotain valkoista ruiskahta? :D
Kommentit (16)
Mä puristelen poikaystävän finnejä. Paras tunne ikinä, kun tuntee rusahduksen sormissa ja sitä töhnää alkaa tursuamaan. ♡
Poikkis ei ihan tykkää tästä. :D
Kai se on joku puhdistautuminen tms? Mä saan "nautintoa" esim siitä, kun imuroin jonkun likaisen kohdan, tai pyyhin...
Vituttaako teitä yhtä paljon jos rutistelette ihan turhaan ettekä saa mitää pihalle?vaan näppylästä mitä ennen kukaan tuskin huomas väännettyä hirveän punottavan patin.mä oon aina ihan paskana tossa vaiheessa ja mietin miks piti mennä repimää ihoaa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:17"]
Mä puristelen poikaystävän finnejä. Paras tunne ikinä, kun tuntee rusahduksen sormissa ja sitä töhnää alkaa tursuamaan. ♡ Poikkis ei ihan tykkää tästä. :D
[/quote]
voi että ei taida olla häävi poikaystävä sulla jos toi on paras tunne minkä saat siitä irti!
Ei unohdeta tätä ihanaa korvanpuhdistusvideota! <3
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:17"]
Mä puristelen poikaystävän finnejä. Paras tunne ikinä, kun tuntee rusahduksen sormissa ja sitä töhnää alkaa tursuamaan. ♡ Poikkis ei ihan tykkää tästä. :D
[/quote]
voi että ei taida olla häävi poikaystävä sulla jos toi on paras tunne minkä saat siitä irti!
[/quote]
sä et vaan ymmärrä.
Ehkä se on jäänne ajoilta, jolloin olimme apinoita ja suimme toistemme turkkeja. Ainakin minulla mielihyväntunteeseen liittyy "jes, mä sain kaiken töhnän pois sieltä" -tunne.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 06:33"]Ehkä se on jäänne ajoilta, jolloin olimme apinoita ja suimme toistemme turkkeja. Ainakin minulla mielihyväntunteeseen liittyy "jes, mä sain kaiken töhnän pois sieltä" -tunne.
[/quote] Piti laittas mutta joku oli ehtinyt ensin.
Mulla on joku ihme korvienputsausfetissi ollut lapsesta saakka. Lapsena putsasin isäni korvia, aikuisena taas miehen ja lapsen. Eläinten korvien putsaamisesta nautin myös suunnattomasti. Istuin kerran bussissa niin, että näin suoraan edessäni istuvan ukon supertöhnäiseen korvaan. Piti suurinpiirtein istua käsien päällä, etten olisi käynyt käsiksi. Mikä mua oikein vaivaa?
En tykkää katsella kun muut puristelee finnejään, mutta omia näppylöitä voisin puristella tunteja. Minkään muun puuhan parissa en rentoudu samalla tavalla!
Kyllä luulisi jossain vähintään tieteellistä akateemistä tutkimusta tehdyn näin tuikitärkeästä aiheesta! :)
Etsipä youtubesta mangoworms. Ahh...