Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko harkita ryhmäseksiä/parinvaihtoa, jos sinulla on ollut vain yksi tai kaksi aiempaa kumppania?

Vain yksi
17.11.2021 |

Eli pitääkö paikkansa, että parinvaihtoa ja ryhmäseksiä harkitsevat ja toteuttavat pääasiassa sellaiset ihmiset, joilla on ollut elämässään enemmänkin seksikumppaneita kuin esimerkiksi vain yksi tai kaksi ja näin ollen suhtautuvat asiaan kevyemmin?

Itse olen ollut suhteessa samaan ihmiseen ja hän on ainoa seksikumppanini ja en voisi harkitakaan parinvaihtoa tai ryhmäseksiä muiden kanssa, koska samalla tulisi "rikottua" jotain pyhää eli meidän kahden välinen erityinen side ollessamme toistemme ainoat. Olenko ainoa joka tuntee näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai seksimieltymyksillä ole tuon asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
2/5 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi harkita. Syy siihen ettei minulla ole kuin yksi seksikumppani, pitkäaikainen puolisoni, on etten voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä ilman tunteita. Siksi parinvaihto tai ryhmäseksikään eivät houkuttaisi yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos se auttaa minua saamaan seksiä ja vähentää nalkutusta.

Vierailija
4/5 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vain muutamia kumppaneita ja seksi on aika intiimi ja rakkautta fyysisesti osoittava asia. Eli en pystyisi. Meillä asian kanssa kipuillaan koska mies kokee seksin eri tavalla ja haluaisi avoimen suhteen. Se satuttaa.

Vierailija
5/5 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin vain muutamia kumppaneita ja seksi on aika intiimi ja rakkautta fyysisesti osoittava asia. Eli en pystyisi. Meillä asian kanssa kipuillaan koska mies kokee seksin eri tavalla ja haluaisi avoimen suhteen. Se satuttaa.

Onko mies kokeneempi kuin sinä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi