Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko supistukset sekoittaa ilmavaivojen ym. Vatsakipuun?

Vierailija
05.02.2015 |

Olen raskaana rv 38. Menkkakipuja on tuntunut viikon lievänä. Eilen tuli muutama koko vatsan (enemmän alavatsan) alueella tuntunut kouristus, joka tuntui samalta kuin joskus vatsakramppi ilma- tai vatsavaivojen vuoksi. Tuntui kuitenkin kohdun alueella, suolet ovat kai nyt ylhäällä? Olisikohan nuo olleet kivuliaita supistuksia? Piti pysäyttää liike ja vaihtaa asentoa niiden aikana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Kivuttomia suppareita on siis ollut jo 2kk, tänään ei ole ollut noita kipeitä. Ei ole tarkistettu kohdunsuuta. Jännää! :)

Ap

Vierailija
2/5 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas olet, jos joudut synnytyssupistuksista miettimään, ovatko ne supistuksia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:16"]Onnekas olet, jos joudut synnytyssupistuksista miettimään, ovatko ne supistuksia. :)
[/quote]

Ehkä nämä ei vielä ole, mutta jänskää silti :) Ensisynnyttäjä kun olen niin näitä lievempiä kai voi olla kuukauden päivätkin ennen h-hetkeä. Ap

Vierailija
4/5 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Nolouden huipentuma on sekoittaa ripuli raskauteen, rientää synnyttämään ja ampua kätilön käsille vain märkärupsu.

Vierailija
5/5 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla supistuksia.

Minulla alkoi molemmat synnytykset menkkamaisella jomotuksella ja sitten tuli aaltomaisia kipeitä suppareita niin että kohtu meni ihan kivikovaksi. Aluksi supparit tuli 10min välein ja aika äkkiä väli lyheni 5min.

Toisilla voi olla harjoitussupistuksia viikkoja mutta minulla niitä ei ollut vaan kun homma alkoi niin tuloksena oli vauva kainalossa.

Onko kohdunsuun tilanne tsekattu? Oletkos huomannut onko limatulppa irronnut tai tulee (veristä)valkovuotoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi