Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsienpidennykset kaunistavat todella paljon

Vierailija
05.02.2015 |

Ripsienpidennykset jotenkin selkeyttävät piirteitä ja kaunistavat ihan uskomattoman paljon. Suosittelen kaikille! :) On muutenkin kiva näyttää heti aamusta huolitellulta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:55"]

Huomaan heti jos jollain on pidennykset. Todella harvalla ne on luonnolliset. Näyttää hyviltä vain jos on lähdössä viihteelle ja on tumma meikki muutenkin mutta ei todellakaan arkena.

[/quote]

Oho no sulla on varmaan haukankatse sitten?! Muuthan niitä harvoin huomaa :O

Vierailija
42/46 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kivat olivat. Poistatin muutama päivä sitten ja nyt jäljellä on todella lyhyet omat ripset. Ja ripsiä pidin yhteensä 4kk.. En pysty edes taivuttamaan ripsiäni. Ei minulla ennen mitkään pitkät ripset olleet mutta normaalit. Nyt niistä ei ole mitään jäljellä. En ota enää ripsienpidennyksiä, nätit ovat jos ovat luonnolliset mutta kuitenkin aina pilaavat omat ripset. Ripsien tekijät eivät tätä tietenkään kerro koska menettäisivät asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäys tekis mulle saman efektin. Tosin en jaksa värjätä. Ripsaria sitten, jos täytyy meikata.

Vierailija
44/46 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, yleensä ne näyttää niin feikiltä ja saa kantajansa näyttämään lähinnä huvittavalta. Itselläni on aika pitkät ja luonnostaan kaareutuvat ja tuuheat ripset. Vaaleat kylläkin, mutta laitan niinhin kestovärin, joten ihan jees on heti aamusta.

Vierailija
45/46 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toisille ei sovi yhtään! Kauniit silmät häviää ripsien taakse. Jollekin jää vaan näkyviin pieni osa silmistä. Ja kysyin kerran ripsien tekijältä kannattausko koittaa niin hän sanoi että kun mulla esmes on jo pitkät ripset niin ei niitä kannata lähtee pilaamaan koska pidemmän päälle vaikuttaa omiin ripsiin ja hänellä omien sanojensa mukaan ei oo kun pelkät tyngät ripsissä enää kun on muutaman vuoden käyttänyt pidennyksiä.

Vierailija
46/46 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa sellaiset ei liian pitkät, mutta oon nii laiska tollasissa asioissa, joita pitää säännöllisesti huoltaa, et en vaan jaksa. Olis ne kivat, kun en jaksa tai ehdi nykyään useinkaan ees meikata.