Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä vituttaa lähtä töihin näihin aikoihin

Vierailija
05.02.2015 |

Herääminen on yhtä tuskaa. Hirveä masennus iskee päälle. Onko muita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 07:30"]

Ja väsymykseenkin tottuu! :)

[/quote]

Aha. Sulla on varmaan hyvä elämä. Ylpeyden aiheena se, että on tottunut raahautumaan läpi elämänsä zombiena.

[/quote]

Sä oot vaan kateellinen. Mun ylpeyden aihe on se että mä nautin läpi elämän! en valita jos joskus vaikka väsyttääkin, aikuinen kestää aika paljon :)

Vierailija
2/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden töihin 05:15 ja palaan 18:00. Pitkät työmatkat:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 07:30"]

Mä en tajua teitä jotka valittaa puol seiskaan tai seiskaan töihin lähtemistä, musta se on myöhä!

Itse nautin valtavasti niistä töistä kun sai lähtä neljäksi, niin pääsi aikasin poiskin! :) ei sitä ole pakko riekkua puolille öin, vaa voi mennä ihan ajoissa nukkumaan. Ja väsymykseenkin tottuu! :)

T: neljän alle kouluikäisen lapsen äiti

[/quote]

Illanvirkulle riittävän ajoissa nukkumaan käyminen on helpommin sanottu kuin tehty. Mä en hyödy aikaisista vuoroista mitään, koska olen iltapäivisin sitten niin tolkuttoman väsynyt etten saa kotiin päästyäni mitään aikaiseksi. Sen sijaan kun olen saanut nukkua vaikka puoli kahdeksaan, saan illalla kotonakin tehtyä vaikka mitä.

Vierailija
4/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin mielelläni aamullla töihin ja heräisin kuudelta samaan aikaan koululaisen kanssa. Minä en ole sillä tavalla iltavirkku, ettenkö pystyisi menemään ajoissa nukkumaan ja heräämään aikaisin. Olen ollut töissä, jotka alkavat aamulla kuudelta, ja myös iltavuorossa. Kaikki käy. 

Nyt kun olen työtön, valvon helposti kahteen ja sitten aamulla väsyttää. Mutta pakko on herätä kymmeneltä, kun työssäkäyvä mies herää samaan aikaan enkä kehtaa jäädä nukkumaan kun toinen lähtee töihin. Mies valvoo vielä pidempään ja kärvistelee lyhyiden unien kanssa, kun ei malta mennä ajoissa nukkumaan. 

Vierailija
5/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden töihin klo 6.15. ja palaan kotiin klo 16. Päivällä lisäksi väsyttää tolkuttomasti. Ehkä syynä kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
6/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko teille aamu-unisille sellainen työrytmi, että viikonloppuisin tehtäisiin 2x12h klo 19-07 ja siitä saisi viikon palkan? Yksi tuttu on tuollaisessa työssä ja se helpottaa kyllä lapsiperheen arkea kummasti.

Vierailija
7/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 viikkoo iltavuoroo putkeen ja sitten yks aamuviikko joten aika iltapainotteinen rytmi on. Nukun nää aamuviikot aika huonosti, heräilen kattomaan kelloa jne. Aamulla tekis mieli vaan jäädä peiton alle tutimaan.

No en jäänyt tietenkään. Kahvitauolla töissä.

Vierailija
8/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Parin tunnin yöunet takana, ulkona kylmää ja pimeää. Kunpa voisi vaan käpertyä takaisin nukkumaan.

Vierailija
9/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on ainoa lohdutus

Vierailija
10/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään joka aamu ennen seitsemää...

Vierailija
11/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin mielelläni tähän aikaan töihin! Siinä kun puoli seiskaksi menevät pääsevät töistä puoli kolmelta, itse vasta ysiltä työt aloittavana tönötän siellä viiteen asti >:(

Vierailija
12/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin mielelläni töihin nyt. Vaan kun ei ole töitä mihin lähteä niin menekin nyt vasta nukkumaan.

Vierailija
13/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään joka arkiaamu 12 viikon ajan 5.20 kun käyn työharjoittelua. Mun mielestä on kanssa kivenpi mennä seiskaan töihin niin pääsee ajoissa poiskin. Ja ei juurikaan väsytä kun siinä kymmenen maissa menee nukkumaan.

Vierailija
14/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Minä olen ensimmäisellä tauolla nyt. Vuoro alkoi neljältä, herätys oli puoli kolmelta. Viiteen tai puoli kuuteen asti nukkuminen on jo luksusta.

Vierailija
15/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään joka aamu viideltä kun lapset heräävät. Mielelläni lähtisin kohta töihin mutta kun ei niitä töitä ole!

Vierailija
16/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riesa se on pienikin riesa? Itse menen "vasta" kahdeksaksi töihin, mutta tätyy herätä aikaisin, että ehdin polkea perille. Pohjoisen pikkukylissä kun ei juuri linja-autot liiku, niin sitä on melko avuton jos ei ole korttia tai omaa autoa.

Vierailija
17/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän kylkeäni ja jatkan uniani.

T: Työtön

Vierailija
18/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään ainaa reippaana 6 maissa. Hyvä on päästä aikaisemmin töistä pois.

Vierailija
19/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko mennä puoli kahdeksaksi: entisessä työssäni oli liukuva työaika, mutta aloitin jo klo 7, että pääsisin aikaisin pois ...

Vierailija
20/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnenlahjat. Mulla on tasainen 8-16 työpäivä, koska pomo haluaa, että ollaan kaikki paikalla samaan aikaan, jos ei ole mitään palavereita tms. talon ulkopoulella. Saa kyllä tulla aikaisemmin tai olla pitempään jos on töitä ja käyttää näitä tunteja sitten vaikka keskellä päivää hammaslääkäriin, mutta perustyöaika on.

Meillä on pieni suunnittelufirma, vain muutama henkilö. Opiskeluaikaan olin duunarihommissa harjoittelussa, vuorotyöpaikassa, jossa tein kuitenkin pelkkää päivävuoroa. Silloin työaika alkoi klo 6.00 ja pääsi kahdelta kotiin. Tykkäsin kovasti vapaasta iltapäivästä. Olisi ihana päästä joskus salin hiljaisempiin jumppiin ja kauppaan ennen ruuhkaa. Oon mä vähän vitsinä heittänyt meillä, että eiköhän siirryttä tällaiseen työaikaan, mutta ei se oikein käy. Eilenkin tuli puhelimella 3t euron arvoinen tilaus vähän ennen neljää, suorana tilauksena. Minusta tosin kyllä riittäisi, että kunhan joku on paikalla. Toiset ei kuitenkaan ole niin aamuvirkkuja kuin minä. Mullakin on joskus ollut liukuva työaika ja hyvässä yhteisymmärryksessä toisen samaa hommaa tekevän kaverin kanssa meni niin, että minä menin aikaisin. Aukioloaikaan piti jonkun aina olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi