Kuinka hyvä olet laulamaan?
Jos menisit johonkin ohjelmaan koelauluihin, niin uskoisitko pääseväsi jatkoon?
Kommentit (20)
Oikeastaan on pakko sanoa, ilman mitään omaa kehua, että voisinpas päästäkkin.
Olen hyvä laulamaan mutta en kyllä mihinkään ohjelmaan lähtisi hakemaan kuitenkaan, ei oo mun juttu.
Jotkut joskus yritti vängätä mua menemään Idolssiin kun koelaulut järkättiin kotikaupungissani mutta näääh.
Omasta laulamisestani ja kitaransoitostani saakoot nauttia mies ja lapset vain :)
Ihan hyvä, mutta en ikinä pääsisi jatkoon missään. Ehkä korkeintaan jossain vasenkätisten tekohampaisten suuntavaistottomien liigassa, siinäkään en finaaliin asti.
3. Rohkea rokan syö, mene vain mukaan jos siltä tuntuu. :) 2
Pysyn nuotissa, mutta ääni on hyvin tavallinen. Joten tuskin pääsisin jatkoon.
Ns.ekalta kierrokselta voisin jatkoon päästäkin. Sitten viimeistään tulisi stoppi. Osaan laulaa, ääntäni on kehuttu ja lauluani mielellään kuunneltu mutta nuoteista, laulujen tekemisestä omannäköiseksi ja muusta sellaisesta en tiedä mitään. Esiintymisestäkään en erityisemmin pidä.
Mun poika oli tuskin 3v, kun sanoi mulle, äiti älä laula. Se kertonee kaiken laulutaidostani. Laulelen itsekseni autossa, mutta en julkisesti koskaan.
tainnutuksen,kuulovamman ja psyykkiset ongelmat saan kyllä laulullani aikaiseksi kuuntelijalle
En osaa laulaa yhtään. Lauleskelen silti kotosalla. Sävelkorvaa ei oo ollenkaan eikä rytmitajua.
Olen hyvä laulamaan, mutta laulan mieluummin kuorossa kuin yksin. En pidä esiintymisestä yksin.
Voisi olla pienet mahdollisuudet päästä läpi. Minua on usein kehotettu menemään VOF yms. Laulan puhtaasti ja olen kuullut monilta, (sellaisilta, joiden ei olisi tarvinnut kommentoida lauluani mitenkään) että ääneni on kaunis.
Mielenkiinnosta voisin kokeilla, mutta julkisuus ei minua kiinnosta.
Karaokebaarit riittävät minulle ☺
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:08"]
Olen hyvä laulamaan, mutta laulan mieluummin kuorossa kuin yksin. En pidä esiintymisestä yksin.
[/quote]Sama juttu ja olen koulun kuorossa kauan sitten laulanutkin. Julkisesti en laula yksin tai jossakin karaokeissa, en edes vaikka olisin maistissa. Autossa ja ypöyksin laulan kyllä mielelläni ja lapset ovat saaneet myös lauluani kuunnella. N40
Keskivertoa parempi, mutten sen takia jättäisi leipätyötäni.
Mä pääsisin telkkariin kyllä. Mutta siihen osioon, missä näytetään niitä kaikkein kamalampia. En tiedä kuin yhden,joka laulaa yhtä huonosti kuin minä. Mun veli. Tosin peruskoulussa oli yksi luokkakaveri, jolla ei ollut minkään sortin lauluääntä, mutta minä vielä huonompi.
Ääntäni kestää kyllä kuunnella mutta en pääsisi jatkoon. Tälläiällä kun ei ole enää niitä "muitakaan avuja" joilla jatkoon pääsis. Parikymppisenä oisin takuulla päässyt jatkoon mutta kauneus on katoovaista ; )
Mä olen aina haaveillut kuorossa laulamisesta mutta raakun kuin varis, joten haaveeksi jää. Kuulen kyllä jos joku laulaa väärin nuotin vierestä mutta itse en kykene laulamaan ees sinnepäin
Ääni on karsee, omasta mielestä ainakin. Nuotissa pysyn mielestäni hyvin. Jotkut on kehunu ja jotkut haukkunu. En kyllä missään kilpailussa pärjäis, mut jos ois hyvä päivä, niin ehkä baari ei tyhjenis jos yhden karaoke kipaleen kävis rykäsemässä.
Ihan ok, mutta ääneni on liian hento.
En osaa laulaa yhtään! Harmittaa vähän!
Tuskin pääsisin jatkoon, koska laulutaitoni on surkea.