Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita normaalipainoisia suursyömäreitä?

Vierailija
04.02.2015 |

Hei!

Olen 25-vuotias, 55 kiloinen nainen. Harrastan paljon liikuntaa ja elän terveellisesti, mutta kun katsotaan miehen kanssa leffaan, niin todellakin haluan herkutella - ja kunnolla!
Voin syödä yhdessä illassa esim kokonaisen pizzan ja päälle makeaa, esim karkkeja tai keksejä.
Miestä tämä INHOTTAA. Kertoi ihan yhtäkkiä, ettei voi ymmärtää miten syön kuin hevonen, vähintään yhtä paljon voin vetää mässyä leffan aikana kuin hänkin. On kuulemma niin epänaisellista.
Ei usko kun sanon, että kaikki tuntemani naiset ovat suursyömäreitä :-D
ymmärtäisin ehkä, jos olisin huomattavan ylipainoinen, mutta ei. Kuulema "pitäisi" napsia vähän pizzaa ja pari karkkia pussista.. joo ei käy kulta, I really love pizza.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku naiset on kaunistelleet sen seurassa. Ettei muka syö paljoa tms. Minäkin normipainoinen ja voin vetää pitsan & jälkkärit eikä tee ees tiukkaa.

Vierailija
2/4 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Meillä mies ei itse ymmärrä herkkujen päälle, ja on todella ärsyttävää, jos otan vaikka keksipaketin ja siitä keksin, mies ottaa myös ja lähtee viemään pakettia POIS! Olen ihan että hei mitä? Ja hän antaa vielä yhden keksin :-D itse söisin puoli pakettia kerralla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen!
Eilen meni 200 g sipsiä dippeineen, mutta himoitsin silti lisää.

Vierailija
4/4 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaako tai vihjaileeko teidän puolisot asiasta?
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä