Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä tai minkälainen työ mielestänne on raskasta?

Vierailija
04.02.2015 |

Onko esim hoitotyö? Raksalla olo? Varastotyö? Onko raskas työ fyysisesti raskasta vai henkisesti raskasta vai kumpaakin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä varastotyö oli fyysisesti mukavan raskasta, muuten ei. Asiakaspalvelu on henkisesti raskasta.

Vierailija
2/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurkeittiö, siivous, lumityöt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia. Mikä tahansa työ voi olla raskasta jos on paska työilmapiiri.

Kerrossiivoojan työ on yllättävän rasittavaa fyysisesti. Työpäivän jälkeen olin aina 95 % kuollut. Ei ikinä enää.

Vierailija
4/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asiakkaat ovat mukavia, niin väsyttää koko ajan olla kohtaamisissa toisten kanssa. (olen introvertti)

Vierailija
5/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:04"]suurkeittiö, siivous, lumityöt
[/quote
Varmaan fyysisesti raskasta? Oon itse tehnyt suurkeittiötyötä ja minusta se ei ollut fyysisesti raskasta. Inhottavinta siinä oli haista niin ruuankärylle työpäivän jälkeen ap

Vierailija
6/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:05"]Vaikka asiakkaat ovat mukavia, niin väsyttää koko ajan olla kohtaamisissa toisten kanssa. (olen introvertti)
[/quote]
Mulle myös ihmisten kanssa tekemisissä olo 8 tuntia on tosi raskasta henkisesti. Ap

Vierailija
7/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka työ itsessään ei olisi fyysistä, niin vuorotyö on raskasta. Olen tehnyt ei-fyysistä vuorotyötä ja fyysistä yötyötä säännöllisin työajoin, koin vuorotyön paljon raskaampana, kaikin tavoin.

Vierailija
8/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire on raskasta. Olin töissä eräässä kahvilan tapaisessa, jossa oli illan mittaan aina monia yksityistilaisuuksia. Henkilökuntaa aina liian vähän. Kello kaulassa sai juosta, kun veti niitä tilaisuuksia ajallaan, palveli kassalla ja väänsi ruokia keittiössä. Taukoja ei ollut. Näiden työpäivien jälkeen olin aina ihan kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi