Ei helvetti!!!!! joudun Venäjän armeijaan!!
Koska olen matkaillut Venäjällä niin hitosti! Viipurin armeija on kohteena, kutsunnat oli jo.. Suomen armeijan kävin jo 2v sitten, mutta ei auta. Vuosi viipurissa edessä :Dd
Kommentit (32)
Se on venääläisen velvollisuus. Niin on suomalaisillakin Suomessa. Aika monessa maassa sama systeemi.
Ano vaan aseettomaan palvelukseen tai oot kohta Ukrainassa, jos voit valita niin Krimi olisi parempi.
Tulenjohtaja vm74/ Rautakoura
onko ap siis venäjällä syntynyt tai onko ap:lla venäläiset vanhemmat mutta suomen kansalaisuus?
Mulle kävi samoin. Asun Itä-Suomessa, josta Petroskoin varuskunta on lähin niin määräsivät sen mun palveluspaikaksi.
Ihan oikein teille, tykinruuaksi ukrainaan, toivottavasti ottavat myös suomenkansalaisuuden pois.
Tv.tykäri 1/95
En muuten osaa paria sanaa enempää venäjää.. No kai ne opettaa siellä tarpeellisen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:08"]
Se on venääläisen velvollisuus. Niin on suomalaisillakin Suomessa. Aika monessa maassa sama systeemi.
Ano vaan aseettomaan palvelukseen tai oot kohta Ukrainassa, jos voit valita niin Krimi olisi parempi.
Tulenjohtaja vm74/ Rautakoura
[/quote]
Venäjällä vaan sivari kestää 3v ja teen ennemmin itsemurhan kun palvelen Venäjäl valtiota 3v, jonka kansalainen en ole.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:13"]
Ihan oikein teille, tykinruuaksi ukrainaan, toivottavasti ottavat myös suomenkansalaisuuden pois. Tv.tykäri 1/95
[/quote]
Sulle oikein taas ois että joku ampuu sut rynkyllä kuivauskaapissa
Ap
En muuten osaa paria sanaa enempää venäjää.. No kai ne opettaa siellä tarpeellisen.
Ap
Venään kurssin alkeet:
1. RukiVeer = Hanskat Ylös
Ne tekee susta pienen vihreen miehen.
Vm75
Hyvä saada oma agentti sinne Ukrainaan kertoon mikä se tilanne oikeasti on.
Kuulemma jos yhtään pullikointia tai löysäilyä on nii mun palveluspaikaks määrätään Samara (siellä kai koko Venäjän vittumaisimmat hommat).. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:50"]
Hyvä saada oma agentti sinne Ukrainaan kertoon mikä se tilanne oikeasti on.
[/quote]
Mistä päättelet että koko Venäjän varusmiehet joutuvat Ukrainaan?
Hyvä provo. Mutta jos tää ois totta, niin aluksi lakimies, ja sitten jos nimi ois jossain paperissa, niin lakimiehen avulla pätemättömäksi. Myös valtio vois olla kiinnostunut aiheesta, joten yhteys oikeusministeriöön ja puolustusministeriöön. Ja EU:n ihmisoikeustuomioistuin viime kädessä. Ja lopeta se matkailu joksikin aikaa, reissaa mieluummin vaikja Turkissa.
Kannattaisiko käväistä lääkärissä ennen kuin säntäät rajan yli ilmoittautumaan.
Naapuri meinas joutua myös, kun oli venäjälä lomalla. On venäläinen puoliks. Oli tultu hihSta nykäsee ja sanottu että ny intii!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:59"]
Naapuri meinas joutua myös, kun oli venäjälä lomalla. On venäläinen puoliks. Oli tultu hihSta nykäsee ja sanottu että ny intii!
[/quote]
Miten selvisi hommasta?
Onko sulla kaksoiskansalaisuus? Jos ei ole niin ei ne sua voi mihinkään kutsua.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:02"]
Onko sulla kaksoiskansalaisuus? Jos ei ole niin ei ne sua voi mihinkään kutsua.
[/quote]
Ei ole. Pietarissa keskustassa muhun tartuttiin ja vietiin johoki toimistoon, ja uhkailtiin et jos en tuu kutsuntoihin nii FSB ettii mut vaikka maailman ääristä. Entiiä laittoivatko mulle sit kaksoiskansalaisuuden vireille...
Ap