Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo,seksiin liittyvä iso ongelma

Vierailija
04.02.2015 |

Hävettää.

Olen aikuinen ihminen,kolmen lapsen äiti. Aina olen kuitenkin kärsinyt huonosta itsetunnosta,mikä on vaikuttanut ihan kaikkeen.Huono omakuva johti ja mahdollisti julmat,kamalat ihmissuhteet,joissa seksikin oli hyväksikäyttöä ja satuttavaa.
Vasta muutama vuosi sitten tapasin elämäni ensimmäisen fiksun ja kunnollisen miehen,joka tosin oli naistenmies ja pelottavan kokenut.Hän antoi minulle aikaa ja lopulta suhteesta tuli fyysisesti todella upea.Uskalsin olla,kokeilla ja nauttia.Kaikki päättyi kuitenkin jokin aika sitten yhtäkkiä.
Nyt olen tavannut kiltin,huomaavaisen,välittävän miehen,joka on 20 vuoden avioliiton päättymisen jälkeen ujo ja kokemusta on siis vain yhdestä kumppanista.Minua ahdistaa seksi taas. Olen leimaantunut elämäni yhteen ja ainoaan fyysisesti huomioonottavaan ja hyvältätuntuneeseen mieheen.En pysty koskemaan,kun takaumat menneisyydestä ovat sittenkin vielä todella vahvat.Yksin ollessani haluttaa,mutta miehen seurassa pelottaa,mitä hän haluaa ja miten tai itse asiassa tiedänkin,koska hän on kertonut mm.nauttivansa suuseksistä kovasti. En voi sitä nyt kuvitellakaan,koska siihenkin minua on pakotettu,mutta eksän kanssa se ajan kanssa onnistui ja pidin siitä.

Minulla on naivi,lapsellinen ja typerä olo.Tekisi mieli heittää hanskat tiskiin tai toisaalta antaa miehen tehdä minulla mitä haluaa,olla kuin lähes aina elämässäni ja kovettaa itseni,ettei tunnu miltään,jotta mies olisi tyytyväinen,eikä suuttuisi tai turhautuisi. Tosin tämä mies on niin kiltti,ettei kai koskaan tekisi niin.Hän on kuitenkin jotenkin surullinen,kun en koske häneen enkä osoita että haluaisin.

Voiko tämä tästä ajan kanssa muuttua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mikä ongelma ja missä? Taidat itse olla ongelma.

Vierailija
2/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme että on ongelmia dorka. kun et älyä edes laittaa viestisi seksi palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 06:53"]

Ei ole ihme että on ongelmia dorka. kun et älyä edes laittaa viestisi seksi palstalle.

[/quote]

Sitä ei kukaan lue, kannattaa laittaa tänne ja se siirretään myöhemmin.

Vierailija
4/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 06:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 06:53"]

[/quote]

Hoh hoijaa, saapi sanoa.

Sitä ei kukaan lue, kannattaa laittaa tänne ja se siirretään myöhemmin.

[/quote]

Vierailija
5/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auttaa oikea kumppani. Itsellä samaa.

Vierailija
6/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäasiallisia vastauksia olet saanut...
Oisko jonkinlaisesta terapiasta apua? Kaikkein paras olisi puhua asiasta kumppanin kanssa, mutta tämä voi olla hankalaa.

Vierailija
7/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edellisestä erostasi vasta vähän aikaa? Vaikuttaisi siltä, ettet ole vielä surrut eroasi. Itsekin aloitin liian pian uuden kanssa, enkä nauttinut mistään hänen kanssaan, olin vain ahdistunut. Tajusin, että minun pitää olla yksin, kunnes olen valmis uuteen suhteeseen, jos enää edes haluan suhdetta.

Vierailija
8/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit liikaa ja et elä hetkessä vaan jahkailet turhaa kaikkea vanhaa ja mennyttä. Aika ei ole ilmeisesti myöskään sopiva uudelle miehelle nyt, eikä ehkä vielä pitkään aikaan. Anna miehen mennä etsimään joku toinen ihminen itselleen ja ala sinä hoitaman vaikka sitten ammattiavulla vanhat asiat selviksi päässäsi, sitä ennen et pysty tuota enempää tekemään ja se ei ole riittävää ja reilua muille ihmisille, jotka ovat ehkä kanssasi ihan koko mielellään.

Vierailija
9/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole huono itsetunto, jos olet kuitenkin saanut seksiä usealta kumppanilta toisin kuin esimerkiksi minä!

Vierailija
10/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne jos molemmat olette jotenkin "estyneitä" niin kumpikaan ei varmaan oikein tee aloitetta keskusteluun jne... Minusta parasta olisi kun saisit oikeasti kerrottua tälle tämänhetkiselle miehelle siitä menneisyydestäsi, se on minusta välttämätöntä jos mielit saada luottamuksellisen suhteen hänen kanssaan. Se varmasti auttaisi miestä ymmärtämään miksi toimit niin kuin toimit. Muuta neuvoa en oikein osaa antaa.

Vierailija
11/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan samanlainen ongelma. Exän kanssa naitiin vaikka missä ja tehtiin muutenkin kaikkea villiä. Erosta oli miltei kaksi vuotta kun tapasin nykyisen poikaystäväni. Hänen kanssaan menee muuten hyvin, mutta seksi on vaivaannuttavaa, ujoa ja väliin jopa tylsää. En kehtaa tehdä sellaisia juttuja kuin exän kanssa. Luulen, että tämä johtuu siitä, että exä käytti mua seksuaalisesti hyväkseen. Oli itsevarma eikä välittänyt juuri mun reaktioista. Käytännössä siis vaan runkkasi mun kehoa hyväksikäyttäen.

Tästä edetään nykyisen poikaystävän kanssa hitain askelin, mutta edetään kumminkin. Vanhan suhteen traumat kummittelee välillä ja ollaan puhuttu niistä, joka helpottaa. Ei kannata kiirehtiä seksin kanssa. Luottamus ja vapautuminen ei tule pakottamalla.

Vierailija
12/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, rakkaat ihmiset, onko se empatia täysin tuntematon käsite? Aloittajalla on suuria psyykkisiä traumoja ja ensimmäiset kommentoijat lähtevät silti heti vittuilu-linjalle. Saa minut surulliseksi:(

Kuulostaa siltä, että traumat ovat olleet piilevinä vuosia. Niiden kanssa voi käydä juuri noin, että joidenkin ihmisten kanssa ne unohtuvat tyystin, kun taas toiset saavat herätettyä ne meissä uudelleen henkiin. Itse pitäisin sitä kuitenkin positiivisena merkkinä! Vaikuttaa siltä, että kyseinen kiltti mies kuitenkin koskettaa sinua jollakin syvällisellä tavalla, jos kerran nuo ajatukset ovat palanneet juuri hänen kanssaan. Voisitko koettaa avata keskustelua aiheesta pikkuhiljaa, ajan kanssa, miestä painostamatta? Älä lyö hanskoja tiskiin vaan anna miehellekin mahdollisuus päättää, olisiko suhteessanne aineksia syvempäänkin! Monet tiiviit, luottamukselliset suhteet tarvitsevat syntyäkseen aikaa ja joskus kriisejäkin, joiden käsittelyn myötä ihmiset pääsevät lähemmäs toisiaan. Avaa keskustelu ja sydämesi miehelle, ja katso, mitä siitä seuraa. Kaikkea hyvää ja voimahalaus Sinulle!

Vierailija
13/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitat sille uudelle miehelle, etta huonosita kokemuksista johtuen joudutte aloittelemaan ihan pikkuisin vauvan askelin. Sielitat, etta tiedat kykenevasi moneen, mutta henkisten lukkojen vuoksi hidas eteneminen ja luottamuksen rakentaminen ovat edellytyksena homman sujumiselle.

jarkimies ymmartaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi