Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua jatkaa neuvolatäti ketjun pilaamista, joten...

Vierailija
03.02.2015 |

Onko joku niin tyhmä, että ei voi ymmärtää, jos joku haluaa lisätietoja ammattilaiselta!?!??!?!! Se, että tietää esim. yhdysvaltojen veden koostumuksen hormoneista, ei tarkoita sitä, että kyseinen tieto olisi suoraan verrattavissa Suomen vesistöihin. Miksi jotain loukkaa se, että neuvolassa kysellään. ENKÖ MINÄ MAKSA VEROJA JUURI SEN TAKIA, ETTÄ ON PAIKKA MISSÄ KYSELLÄ, PRKLE!

Ja ei, en ole raskaana, enkä odota vauvaa. Ärsyttää nämä näsäviisaat pikkuääliöt, että oli ihan pakko purkaa omaan aloitukseen.

Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ensin google, sitten asiantuntija, jos vastausta ei löydy.

Vierailija
2/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:30"]

Mun mielestä ensin google, sitten asiantuntija, jos vastausta ei löydy.

[/quote]

No minulla toisinpäin. Ihan vain sen takia, että sisäistän luetun paremmin, kun ensin kuulen saman asian. Sen jälkeen luettu jää mieleen paremmin, kun on pohja mihin rakentaa.

Kato ku kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:30"]Mun mielestä ensin google, sitten asiantuntija, jos vastausta ei löydy.
[/quote]
Siis kun menet neuvolaan ja päähän tulee joku kysymys, niin menet kotiin ja katsot googlesta, seuraavalla kerralla vasta kysyt neuvolassa.

Vierailija
4/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimensä mukaan neuvola, pitäisi saada NEUVOA! Ja taisi olla a-studion jakso jossa tavikset yritti etsiä taudille nimeä googlesta tiettyjen oireiden mukaan... Jep, ei kukaan onnistunut! Siksi meillä on neuvolat...

Vierailija
5/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitä paitsi terveydenhoidonammattilaisten tulisi olla perillä virallisista suosituksista. Sitä vartenhan neuvola on olemassa että neuvotaan. Taisi tuohon toiseen ketjuun vain ilmestyä the jankkaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi