Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketipinor ja sydänoireet?

Vierailija
15.11.2021 |

Mulla alkanut tämmöset kun annosta nostettiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon valaisevista viesteistä! Onko teille lopettajille määrätty jokin muu lääke nukkumiseen tilalle?

En saa unta ilman lääkitystä, epäilen jopa että ketipinor on tuhonnut kykyni nukkua ilman lääkettä. -ap

Yksityiseltä nukahtamislääke Imovania. Ei mikään paras ratkaisu sekään, mutta kaikista huonoista vaihtoehdoista paras. En ole siis koukuttanut Imovaneen itseäni, joudun sietämään valvomista paljon. Mulla ketipinor vei nukkumiskyvyn (nimenomaan nukahtamiskyvyn.) Aiheutti myös vaikean levottomat jalat-oireyhtymän. Sille on syynsä miksi monessa maassa ketiapiinin määrääminen univaikeuksiin on laitonta. Suomi... Täällä ihmisten elämänlaadulla ei ole minkäänlaista merkitystä.

Joo levottomat jalat todella vaivaa! Olen ollut 16 vuotiaasta asti mielialalääkityksellä. Pistää miettimään mitä vahinkoa se on saanut aikaan. -ap

Vierailija
22/23 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulta otettu ekg ja labrakokeet? Ketipinor vaatii tiettyjen juttujen seurantaa, nimenomaan tuo QT-aika saattaa pidentyä ja mm. veren sokeri- ja rasva-arvoja pitää seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulta otettu ekg ja labrakokeet? Ketipinor vaatii tiettyjen juttujen seurantaa, nimenomaan tuo QT-aika saattaa pidentyä ja mm. veren sokeri- ja rasva-arvoja pitää seurata.[/quote Lääkkeen takia ei ole ikinä otettu Ekg:tä, ei ole edes otettu puheeksi koskaan. Verikokeissa oon käynyt joskus ja jouluna. Nyt olen ollut pari vuotta vaik tk-lääkärin hoidossa joka määrännyt lääkkeet netissä. Taitaa olla järkevin varata lääkäriaika.