Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nähnyt Eternals

Vierailija
15.11.2021 |

Onko se angelika jolie samanlainen ilmeetön ärsytys kuin muissakin leffoissa "mä olen quningatar" -ilmeellään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kumihuuli

Vierailija
2/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Jolie <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bännätty mm Qatarissa ja Saudi-Arabiassa :))))

Vierailija
4/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tavallaan, mutta tossa leffassa se sopi siihen rooliin tosi hyvin.

Vierailija
5/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gemma Chan ❤️❤️❤️😍

Vierailija
6/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt enkä tiedä katonkokaan kun mitä itse olen elokuvasta kuullut ja lukenut pystyy hyvin toteamaan elokuvan tarkoituksen missä roolit on jaettu vähemmistö aseman mukaan eli #hyvesingalointi

Vierailija
7/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli itse asiassa ensimmäinen Angelina Jolien elokuva koskaan jossa hän ei ärsyttänyt minua tavattomasti. En ole koskaan voinut sietää häntä, koska minusta hän on ollut kaikissa rooleissaan täysin epäuskottava. Mutta Eternalsissa hän sopi rooliinsa todella hyvin. Hän oli jopa hauska, joka on lähes viimeinen adjektiivi mitä ikinä hänestä normaalisti käyttäisin.

Kävin muuten katsomassa kaksi kertaa koska se minusta oli oikein viihdyttävä ja halusin nähdä uudelleen että osaisin keskittyä pariin juttuun eri tavalla. 

Vierailija
8/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka 30min oli kun jostain lukion taideporukan esityksestä. Sitten hieman parani, mutta viimeinen 30min ei pelastanut elokuvaa. Näyttelijöiden välillä ei kemiaa, vitsit väännettyjä onelinereitä ja heikko käsikirjoitus. Luokattoman huono pläjäys, johon ei kannata missään nimessä rahojaan tuhlata. Kävin itse ensi-illassa ja kyllä harmitti. 1.5/5 maksimissaan. 

Vierailija
9/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka 30min oli kun jostain lukion taideporukan esityksestä. Sitten hieman parani, mutta viimeinen 30min ei pelastanut elokuvaa. Näyttelijöiden välillä ei kemiaa, vitsit väännettyjä onelinereitä ja heikko käsikirjoitus. Luokattoman huono pläjäys, johon ei kannata missään nimessä rahojaan tuhlata. Kävin itse ensi-illassa ja kyllä harmitti. 1.5/5 maksimissaan. 

Itse aion hankkia myös DVD:n, jotta tätä voi vahdata kotonakin.

Vierailija
10/12 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gemma on ihana!

Vierailija
11/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen ja oli surkein Marvel-leffa.

Vierailija
12/12 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoneltaan leffa oli kohtalaisen kökkö vaikken sinänsä marvelin elokuvia vihaakaan. Angelina oli siinä ihan hyvä omalta osaltaan. Ehkä se kannattaa katsoa aivot narikkaan tyylillä ettei liikaa jää pohtimaan juonenkäänteitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän