En voi ikinä ostaa kenkiä kirpputorilta.
Olen nainen ja kengänkokoni on 42. Tähän päivään mennessä en ole koskaan nähnyt millään kirpputorilla ainuttakaan koon 42 kenkäparia. En netissä, enkä livekirpputoreilla.
Harmittaa niin vietävästi, kun pienempiä kokoja olisi tarjolla jatkuvasti. Kivoja kenkiä, superhalvalla. Ja minä joudun tilaamaan kenkäni jostain nettikaupasta, kun ei Suomenkaan kenkäkaupoista löydy kuin 1-2 paria per liike niitä kenkiä. Valinnanvaraa ei ole.
Kaikelle muulle koolle voi jotain, lihava voi laihduttaa, laiha lihottaa, nenää voi leikata, rintoja muotoilla, voi jopa pidentää sääriä tai leikata kylkiluita. Kengänkoko on ainut asia, jolle ei voi mitään.
BLAAH.
Kommentit (14)
Minulla on myös 42 kengännumero ja rintava jalka. Vaikeuksia löytää kenkiä joskus kaupoistakin, mutta kirppareilta olen löytänyt silloin tällöin. Kotikaupungissani on siis joku muukin isokenkäinen. Ettet vain olisi sinä?
mun isorintainen jalka pääsee pian rinnanpienennys operaatioon
sehän on juuri sopivan kokoinen
t:54M
kannattaa siirtyä isojen miesten liikkeisiin
Ei kenkiä edes kannata ostaa käytettyinä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:51"]
[/quote]
Kirppiksillä on pilvin pimein myös käyttämättömiä kenkiä jos käytettyjä ei voi ostaa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:51"]
[/quote]
Kirppiksillä on pilvin pimein myös käyttämättömiä kenkiä jos käytettyjä ei voi ostaa.
[/quote]
niinpä ja vähän käytettyjä hyväkuntoisia. Ja ap täällä kans joku jolla sama tilanne! ei siis olla yksin :D
Veljeni jalka on kokoa 59. Isojalkoja on olemassa!!!
Onneksi kengännumeroni on vain 44.
Miesten puolelta löytyy kestävämpiä ja muutenkin käytännöllisempiä monoja kovempaan käyttöön. Valitettavasti unisex kenkämallit ovat harvemmassa. :(
Muinainen kiinalaisprinsessojen kivulias jalan holvikaaren murskausoperaatio ei kyllä houkuttele.