mitä hittoa
Siis mitä ihmettä tuo naapuri touhuaa tähänaikaan yöstä..? Kuulostaa ihan kun huonekaluja siirrettäis ja vedettäis lattiaa pitkin. Hetken hiljasta ja taas sama. Outoa, eikä edes eka kerta kun tuo sama ääni kuuluu naapuri kämpästä yöllä.
Kommentit (17)
Parempia panemisasentoja ne vaan järjestelee huonekalujen siirroilla.
Tulpat vaan korviin jos haluat nukkua ilman naapurin rakastelun ääniä.
Juu ei ole lemmenääniä, kuultu on niitäkin tuolta kämpästä, vaan sellanen ääni että siirrellään isoja huonekaluja.
Kyllä siellä nyt on viimeinen huumepilleri päässyt vierimään jonkun sohvan, nojatuolin tahi kirjahyllyn taa, ja sitä epätoivoisena etsintään.
No, vitsi, vitsi.
Itse oon joskus unettomana koonnut Ikean ison parvisängyn. Yksin. Oon lyhyt nainen, vaati vähän kikkailua. Ja okei, tiesin, ettei ollut kotona se ainoa naapuri, johon siitä huoneesta ois voinut kuulua.
Siltähän tuo tottavie kyllä kuulostaa :) Päivällä tuolta ei kuulu mitään ja sitte tää rumba alkaa 00-04 välillä. Ja kuuluu meinaan turhan hyvin muuten hiljasessa kerrostalossa. Ja kuten sanoin, ei eka kerta...
JÄRKYTTI!!
Oikea jären jättiläinen tämä toimittaja
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 04:41"]
Ap on kyttääjä
[/quote]
JÄRKYTTI!!
Oikea jären jättiläinen tämä toimittaja
Jaaha, ookkohan meidän naapuri :D vaasassa asutaan.. useimmiten "eletään" vasta klo 00-04 ja täällä on kissa joka vetää rallia. Oon miettinyt että kuuluukohan meidän elämöinti naapureihin vaikka yritetään kyllä olla tosi hiljasia..
Ei oo vaasa, ole huoleti. Ja pienet äänet ei edes häiritsisi yöaikaan, tuo ääni mikä kuuluu tulee korvatulpista läpi..
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 05:00"]Ei oo vaasa, ole huoleti. Ja pienet äänet ei edes häiritsisi yöaikaan, tuo ääni mikä kuuluu tulee korvatulpista läpi..
[/quote]
Mene sanomaan sille että ole hiljaa.
Arvaa tekiskö mieli käydä sanomassa! Ja haluisin nähdä ton kämpän mitä tuo naapuri niin innolla öisin sisustaa..
Se on sellainen työtön häirikkö, jolla ei ole ystäviä. Ainut keino herättää huomiota ja tunteita muissa on kiusaaminen ja ärsyttäminen.
ei tullu mieleen että se nai siellä täysiä ja siitä johtuu jyrinä.