Onko karvat / karvattomuus sanaton viesti miehelle?
Posliini = haluan suuseksiä, kiitos
Karvatussu = Ei kiitos, en halua suuseksiä
kyselee m37
Kommentit (9)
Ei minulla ole mitään viestiä. Joskus jaksan vain reunoilta siistiä ja jätän loput kasvamaan mutta kun ajan posliinin, en oleta tai odota erityisesti suuseksiä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:26"]
Onko sama juttu miehillä? Karvoitus poissa, niin tahtoo jotain?
[/quote]
On.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:39"]
Posliini = haluan suuseksiä, kiitos
Karvatussu = Ei kiitos, en halua suuseksiä
kyselee m37
[/quote]
En mä ainakaan tietoisesti "viestitä" rämemajavalla muuta kuin että en pidä pillun sheivaamista tarpeellisena.Kainalot ajelen jo siksi että on mukavampi laittaa dödöä,sääret silloin kuin huomaan niiden karvaisuuden häiritsevän(tyyliin jos olen menossa uimaan.)Pillukarvat eivät haittaa elämääni,siispä en aja niitä.
[/quote]
Ei viesti on aivan toinen: "Anteeksi, että minulla on näin pieni. Ajelin karvat, että näyttäisi hieman isommalta. Voitko silti olla mun kaa?"
Yhtälailla sheivaan olin sitten suhteessa tai en. Seksiä en sinkkuna harrasta, joten silloin tuon logiikkasi mukaan en myöskään sheivaisi? Mutta sheivaanhan minä, ihan koska itselläni on mukavampi olo ilman karvoja/lyhyellä sängellä.
.
En muuten erityisemmin nauti suuseksistä vaikka poslaria pidänkin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:28"]
[/quote]
On.
[/quote]
Erittäinkin On.
Mulla on posliini siksi etten tykkää alapään karvoista yhtään. Tursuavat housujen läpi ja sivuilta. Ja kyllä, rakastan suuseksiä :) kivempaa sen luulisi olevan miehellekin kun ei ole suu täynnä karvoja. N22