USA vai Kanada?
Kommentit (12)
Kanada. Parempi terveydenhoito ja hyvätasonen jääkiekkokulttuuri
Vierailija kirjoitti:
Kanada, yksi ns. Pohjoismaista <3
Erittain monikulttuurillinen "Pohjoismaa". Ei kai ole edes kayty katsomassa maata.
Kanada, sisko perheineen on asunut siellä jo yli 30v. Olen ollut pitkillä lomilla siellä monta kertaa ja olisin jäänyt sinne jos vain oman alan vastaavia asiantuntijan töitä löytyisi paremmin. Mutta jos niitä haluaisi, niin pitäisi asua aika kaukana, tynansien kilometrien päässä kuitenkin ja aloittaa uraa melko alusta. En sitten ole viitsinyt elää, olen vaihtanut maata jo pari kertaa ja en oikeinenää viitsisi, ikää on niin paljon.
Mutta jos olisin alle 30 niin lähtisin aivan varmasti.
USA, siellä tullut käytyä yli 10 kertaa, Kanadassa en koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittain monikulttuurillinen "Pohjoismaa". Ei kai ole edes kayty katsomassa maata.
Mar 26, 2018 — Top 5 languages spoken in Canada · 1. English · 2. French · 3. Mandarin · 4. Cantonese · 5. Punjabi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ollaan käyty niin Itä- kuin Länsi-Kanadassa.
Sinulla lienee ongelmia monikultturisuuden kanssa.
Pohjoismaisuus ei todellakaan ole monOkulttuurisuutta vaan asioiden toimivuutta, sivistystä ja pohjoinen ilman-ala.
Olen käynyt molemmissa useasti ja viihtynyt mutta jos muuttaa pitäisi niin Kummelia mukaellen: Canada. Hieno maa ja hienot ihmiset, tuntevat jopa Suomen toisin kuin rajan takaiset.
USA, asunut molemmissa. Canada = wannabe USA.
Kanada, vaikka siellä olikin viime kesänä jotain 50 astetta plussaa.