apua. tarttuuko se nyt meihin ???:(
Justiin eilen saatiin remppa tehtyä. Lattiat ja kaikki. Nyt sitte tuli mun vanhemmat ja veljet ja sisko kylään. Joo kasilta aamulla... meinas vaan kun istu sohvalla että joo meki viikko kärsittiin oksennustaudista. Loppu torstaina :O sisko oli kyllä vielä eilen oksentanu..ja nyt hirviä stressi mulla tuleeko meihin ja lapset 4 alle 7v oksentaa pitkin uusia lattioita ja seiniä...:(
Kommentit (8)
No on teillä lattiat jos ei oksennusta kestä. Olisiko kannattanut rakentaa hieman elämää kestävämpi koti? Vieraiden käytöksestä olen samaa mieltä kuin nro 2.
Tarttuu se jos on tarttuakseen - tosin sen voi estää jos ennakoi. Nyt muistuta käsien pesusta saippuan kera aina ennen ja jälkeen syömisen ja vessa-asoiden jälkeen.
Varaa pyyhkeitä käden ulottuville ja pidä reitti vessaan vapaana
Tarttuu oireiden loppumiaen jälkeen. Nyt ostamaa c- vitamiinia ja maitohappobakteeria ja putsaa, mihin ne koski. Muuta ei oikein voi.
Pienet on murheet jos voi stressata oksutaudista, jota ei vielä edes ole.
todennäköisesti ei tartu, ellette laittaneet ruokaa yhdessä sen vielä osentaneen siskon kanssa. Lapset ei tod näk tartuta enää.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 08:49"]Pienet on murheet jos voi stressata oksutaudista, jota ei vielä edes ole.
todennäköisesti ei tartu, ellette laittaneet ruokaa yhdessä sen vielä osentaneen siskon kanssa. Lapset ei tod näk tartuta enää.
[/quote]
Kyllä minä stressaan tarttuuko vai ei. Itselläni chronin tauti joten vatsatsuti om aina raju ja suoliston toipiminen voi kestää kuukausia.
T,2
Kumpi siis tärkeämpi lapset vai lattia??
ap:n viestistä sain enemmän ymmärrettyä, että uusi lattia huolestuttaa
Minkälaisia ihmisiä laskette kotiinne kyläilemään? Noin vastuuttoman sakin kanssa en olisi tekemisissä.
Ehkä, ehkä ei. Jumalauta mutä ihmisten päässä liikkuu kun ykätaudin jälkeen pitää heti rynnätä kylään. Käskisin kotio ja desinfioisin kämpän.