Tykkääks täällä joku Matista ja Teposta?
Kommentit (15)
No tykkään.
"Minä rakastan turkulaisia
Miehiä, naisia, Mattia, Teppoa
Ruohosen Seppoa niin ikään mä diggaan"
Ihan kelpokavereita. Ei täällä Turussa varmaan muuta kuin ihan kunnioituksella suhtaudutaan. Onhan ne nyt vähän "Tatti ja Töppö" mutta sillee hyväntahtoisesti...ja ihan hienoja kappaleitahan ovat säveltäneet, ja siihen tämä V P Lehto kolmantena, niin hyvää tulosta.
Muistan Matin ja Tepon että laulelin heidän laulujaan pienenä tyttönä 80-luvulla.
Tykkään ja en. Joka tapauksessa kunnioitan heidän pitkää uraansa. Ovat työllistäneet itsensä ja muita. Ja vieläkin yli 70v meno on kova.
Yksiryiselämänskin hoiraneet ilman julkisia juttuja
No mikäs heissä vikana, Matti laulaa ja Teppo aukoo suuta :D
Kuka muka EI tykkää Matista ja Teposta?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ja en. Joka tapauksessa kunnioitan heidän pitkää uraansa. Ovat työllistäneet itsensä ja muita. Ja vieläkin yli 70v meno on kova.
Yksiryiselämänskin hoiraneet ilman julkisia juttuja
Molemmilla fiksu vaimo, eivät tyrkkyinä julkisuudessa, ennemmin sivussa.
70 luvun teininä inhosin.
80 luvun nuorikkona pidin vanhojen ihmisten idoleina.
90 luvulla unohdin koko duon.
2000 luvulla ihmettelin että vieläkö ne jaksaa.
2010 luvulla kävin katsomassa ja totesin että kovia kundeja ovat.
Nyt menisin heti uudelleen jos olisi keikkaa.
Ihan mahtavia ja enegisiä tyyppejä. Biisit mukaansa tempaavia.
Portion Brothersin biisi on älyttömän hyvä.
Mut niin oli Baddingin Rokki soi- biisi 70 luvullakin...
Mä, joka päivä töitä, teen joka aamu seisetsemäksi meen sikisi kultasein , mä jaksan kun oot omanain. Mä Joka päivä töitä teen.
Vuotta en muista milloin levytys mutta varmasti 70- 80 luvulla.
Kaiken takana on Matti, kaiken takana on Teppo , mutta ei Enää Seppoo hän meni taivaaseen.
Kaiken takana on Teppo sitten , kaiken takana on Matti.
Mutta kaiken. Takana on Teppo Kaiken takana on Matti, kun. Avaa hän siellä on Teppo.
Oli myös Ennen Seppo.
Ikkunan takanakin on Teppo,
Kun telkkarinkkin aukaisee , siellä on Matti,
Kuten joskus aiemmin on koettu kukksrossakin on Matti.
Ja kaiken takana on Teppo!😆🕺🕺.
( Kaiken takana on Nainen).
Ja vauhti kiihtyy, siitä yleisö hurmaantuu, Uotisella putoaa, lasit päästä, sekä lakki, ja takki, näin se vauhti kiihtyy yleisö kiihtyy villintyy.
Kyllä meno on Tansii Tähtien kanssa hurjaa siellä kun Esiintyy Matti ja Teppo Vauhti Kiihtyy.( Vauhti kiihtyy).
Oot Ensimmäinen , toinen ja kolmas .( Ensimmäinen)
JA MMÄ luulin , että mä aidon tunteen sulta saan.
Kai kai kai Lal Laa ,
Mutta kissankultaa minä sain..
( Kissankultaa).
Näin se kesäloma toimii( Näin se kesäloma toimii).
Niin , mitäpä luulet ?
Tuossa on suluissa Oikeat kappaleiden nimet , kun joistakin olen kirjoittanut pilaversiota.
.
Juu, tykkään. Tuli muisto mieleen 1980-luvulta yhdestä työpaikasta. Silloin tällöin aamuisin kuului miesten pukuhuoneesta, kun yks kaveri lauloi sydämenkyllyydestä: Mä joka päivä töitä teen, joka saaatanan päivä kahdeksaksi meen. Oma päivä lähti aina iloisesti käyntiin siitä hyvästä. Iloisia ilmeitä myös muilla.
Aivan ihanat!