Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä haluaa mun vaan lihovan ja lihovan...

Vierailija
01.02.2015 |

Olen ollut reippaasti ylipainoinen koko pienen ikäni ja joutunut siitä ajoittain kiusatuksikin. Itsetunto on ollut nollassa, eikä miehet ole ihmeemmin olleet kiinnostuneita. Naama on ihan perus ok, mutta painoa on ollut kokoaikuisiän ajan yli 100kg.

Tapasin viime keväänä ihanan miehen, jota ylipainoni ei häirinnyt. Päinvastoin mies kehui muotojani ja sai mut tuntemaan itseni erityisen kauniiksi. Heti alkuun hän jopa toivoi mulle hieman lisää pyöreyttä ja tarjosi ja osteli kaikenlaisia herkkuja. Mun paino nousikin ja nyt sitä on jo 118kg. Itsellä tämä alkaa jo tuntua raskaalta ja haluaisin laihduttaa, mutta mies haluaisi mun lihovan vielä lisää...

Mies myös pitää musta enemmän peseytymättömänä kuin puhtaana. Olen ollut loppusyksystä alkaen työttömänä, joten olen miehen toiveesta ollut peseytymättä joskus viikonkin. Mies kehuu hajujani, varsinkin haiseva alapää saa hänet innostumaan seksistä kanssani yhä enemmän. Peseytymättömyys kuitenkin haittaa sosiaalista elämääni, kun kauppaankaan ei viitsi lähteä viikon hajuissa... 

Haluaisin miellyttää miestä, mutta nämä asiat vaivaavat mua. Pelottaa laittaa miehelle vastaan, jos hän hylkääkin mut.. Mitä voisin tehdä? En haluaisi painon nousevan enää ja pesullakin olisi mukava käydä useammin. Ahdistaa. Ei ole oikein ketään kelle kertoa ja jonnekin oli pakko avautua...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää provo?voi luoja anna tän olla provo..

Vierailija
2/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä olisi provo? Totta mä kirjoitin. Tilanne vaivaa mua ja ei ole ketään kelle puhua. Mies on ensimmäinen oikea miesystävä, joka tykkää musta tämmösenä. Muut miehet on lähinnä halunneet multa seksiä kerran ja lopettaneet yhteyden pidon sen jälkeen. Haluan pitää kiinni tästä miehestä. ap

Vierailija
4/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy suihkussa ja laihduta. thats simple

Vierailija
5/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja jos tämä ei ole provo. Jätä se sairas mies ja rakenna itsearvostustasi! Varmasti ymmärrät ettei tuolla niljakkeella mitkään terveet fetissit ole.. Ajattele itseäsi.

Vierailija
6/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku.

Vierailija
7/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläsistä miehistä tais olla telkussa joku dokkarikin...

Vierailija
8/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ensinnäkin se paino on terveysriski, ootko valmis saamaan diabeteksen tms. ihan vaan ollaksesi mieliksi jollekkin pervolle?

Vierailija
9/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mies pidä sinusta sellaisena kuin olet, vaan yrittää muuttaa sinua vielä lihavammaksi ja muutenkin rumemmaksi (vaikken tuota sanaa haluakaan normaalisti ihmisestä käyttää).

Vierailija
10/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka ovat ihan hulluina pyöreisiin isoihin naisiin. Siis todelkla isoihin naisiin. SAun miehes taitaa olla just sitä ja haluaa sun vaan lihovan. MUTTA itse määrität rajat minkä painoinen olet ja kuinka usein peseydyt. Kyllä minä kävisin ainakin 2 kertaa viikossa pesulla jo ettei ala pöpöt elää. Ja en lihottais itteeni yhtään toisen takia. Tsempiä sulle ja vaikka kuinka iahna mies niin sinä päätät asiasi!!!

Vierailija
11/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti! Syö herkkuja, kun siihen on mahdollisuus. Ihanaa. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi