fb-kaveri.....
Yksi fb-tutuistani haluaa matkustaa Suomeen. Hän on Kanadasta ja on siis tulossa Eurooppaan, ja Suomi on yksi matkustuskohteista. Hän ei tiedä ketään muuta täältä kuin minut. Hän haluaa, että näyttäisin hänelle paikkoja. Mietin, että mitä tekisin. Tunnen hänet ainoastaan fb:n kautta ja emme viestittele kovin usein. Hän on miespuolinen henkilö ja mietin, että onko viisasta tavata hänet. Ehkä se haluaa seksiä tai jotain muuta epäilyttävää. En ole siitä kiinnostunu romanttisessa mielessä. Mitä tekisit samassa tilanteessa? Kun aina/usein miehet sanoo, että he eivät halua naiselta ystävyyttä vaan vain seksiä. Niin mietin, ettei se vaan oo joku crazy stalker.
Kommentit (6)
en luottais joihinkin ulkomaaneläviin
Ihmettelen sun tilannetta. Mä en koskaan hyväksy sellaisten tyyppien fb-kaveripyyntöä joita en entuudestaan tunne. Ihan absurdi tilanne mun mielestä. Ainakaan kotiisi sun ei kantsi sitä kutsua.
olen hyväksynyt monia tuntemattomia tyyppejä, ja saanut sitä kautta myös ns. ihan oikeita ystäviä,joita olen tavannut reaalimaailmassakin. jos joku lakkaa miellyttämästä olen yksinkertaisesti poistanut kavereista. mutta tää tapaus on jotenkin... niin kuin sanoit, absurdi.
Monet länsimaalaiset todella odottavat, että satunnaisetkin tuttavat majoittavat heidät ja ovat valmiita viettämään useita päiviä heidän kanssaan nähtävyyksiä opastaen jne. Ei siinä mitään seksihommia välttämättä ole mielessä, vain uusien kokemusten ja ihmisten metsästämistä :)
Kysy suoraan, mitä kaverilla on mielessä ja missä aikoo majoittua. Kerro millaiseen tapaamiseen sinulla on aikaa ja että valitettavasti et voi häntä majoittaa (ellet sitten halua ottaa häntä sohvallesi).
Itseä hirvittäisi moinen tilanne, mutta voihan kaveri osoittautua mukavaksi eikä nähtävyyksien katselu omassakaan maassa ole koskaan vahingoksi koitunut!
Suosittele sille hyvää hotellia. Ota joku hauskaystävä (sukupuolella ei väliä) mukaan. Helsingissäkö olette? Minkä tyyppinen ukkeli? Valkkaa tutustumiskohteet mielenkiinnon mukaan. Varmista vielä ennen että olette samalla sivulla. Pistä vaikka joku viesti, että "Tervetuloa! Ollaan varmaankin samaa mieltä siitä, että esittelen kaupunkia sulle ihan platonisesti kaveripohjalta?" Tms.
Joo älä vaan lupaa sille yhtään enempää kuin suostut tekemään. Ihan omakustanteisesti saa jäbä tulla jos haluaa tulla.
Voit kiertää hänen kanssaan tsekkaamassa paikkoja ja arvioida siinä mikä hän on miehiään. Sanot vaikka että olet kiireinen niin ei roiku sussa.