Aikuinen nainen! Nukutko pehmolelun kanssa?
Siinäpä se kysymys tuli.
Itse olen alkanut viime kuukausina nukkumaan poikaystävältä saadun pehmolelun kanssa. Nukutaan poikaystävän kanssa eri huoneissa niin tästä on näköjään tullut mun uusi yökamu. Välillä vien homman next level ja laitan poikkiksen hajuvettä leluuni 😂
Enhän oo ainut outo?
Nainen27
Kommentit (17)
En. Mieheni nukkuu vieressäni. On nukkunut jo 25 vuotta.
En. Mulla on yksi iso pehmolelu kirjahyllyn päällä tarkkailemassa, mutta sängyssä ne vaan veisi tilaa. En osaa nukkua niin, että esim. pitäisin siitä pehmosta tai edes ihmisestä kiinni. En silti näe mitään omituista siinä, että aikuisella on pehmoja sängyssä :)
Olet taantumassa lapsuuteen, ettei olisi ongelmaa taustalla.
Aika moni suomalainen nainen nukkuu pehmolelun kanssa eikä se ole pelkästään sen miehen syytä, ei vaiakragaan ihan kaikkeen pysty
En anna mieheni nukkua minun vieressäni.
Vierailija kirjoitti:
Olet outo. Miksi te nukutte eri huoneissa?
Eri, mutta minäkin nukun mieluiten eri huoneessa kuin poikaystävä, koska olen herkkäuninen ja mua häiritsee jokainen miehen liikahdus ja joskus se myös kuorsaa. Saan paljon paremmat unet yksin nukkuessa. Ja jos joskus yhdessä nukutaan, niin joka tapauksessa molemmat on eri puolilla sänkyä koskettamatta toisiaan, joten ei se sen ihmeellisempää ole kuin eri huoneissa nukkuminen.
Nukuin pitkään, mutta en enää vuosiin, kun se yhtäkkiä alkoi häiritä koska tuntui vievän liikaa tilaa.
En tykkää myöskään nukkua kenenkään vieressä, vaikka joskus parinkympin tienoilla sekään ei vielä häirinnyt. Erityisesti inhoan sitä, jos naaman edessä on jotain kun yritän nukkua.
Nukun Mikael Agricolan kanssa. Hän on minun pehmonalle. Nimi annettu Turussa Mikael Agricolan patsaan luona sen jälkeen, kun olin ostanut sen läheisestä Uffin myymälästä. Teimme Mikaelin kanssa myös bussireissun Kakskertaan.
Nukuin siihen asti unilelun kanssa, kunnes sain ensimmäisen lapsen. Eli 26-vuotiaaksi asti. Pitäisiköhän nyt keski-ikäisenä taas hankkia joku pehmokoira unileluksi?
Kyllä, saman pehmon kanssa oon nukkunut pikkulapsesta asti <3
Minun lelu taitaa olla silikoonista...lol , onhan sekin edes vähän pehmeää
Minä nukun kahden pitkäkarvaisen kissan kanssa, ne ovat hyvin pehmoisia ja lämpimiä ❤
En, mutta hyvä ajatus. Jokin suuri mukavan pehmeä tai iso vartalotyyny voisi olla juuri hyvä.
Unikaverina pehmopupu, sellainen samettinen ja aika lailla oikean kanin kokoinen. Sain mieheltä 15 vuotta sitten ystävänpäivälahjaksi. Ei se välttämättä kainalossa ole, mutta jossain saatavilla. Mieskin on yleensä vieressä.
Olet outo. Miksi te nukutte eri huoneissa?