Vaimo ei suostu menemään autokouluun ja siksi joudumme asumaan kaupungin keskustassa
Haluaisin muuttaa hieman syrjemmälle rauhaan. Samaa haluaisi kuulemma vaimonikin. Ongelmana on että sieltä ei julkiset kulje hyvin ja ilman autoa ei siis oikein voi olla ja käydä töissä. Etätöihin ei ole mahdollisuutta. Vaimoni ei kuitenkaan suostu menemään autokouluun, koska pelkää jo etukäteen. Olen luvannut, että voin tukea häntä siinä opettelussa autokoulun lisäksi, meillä siis on jo auto mutta minun käytössäni. Mutta hän lykkää asiaa eikä millään halua mennä. Näin siis olemme vankina kaupungin keskustassa emmekä pääse täältä mihinkään, koska hän on riippuvainen julkisista kulkuneuvoista. Ehdotuksia miten saan hänet menemään autokouluun?
Kommentit (2)
Eiköhän mieli siinä muutu, kun jatkuvasti pysäkillä seisoskelee tai pyörällä polkee työmatkojaan.
Raahaat pakolla....
No ei. En osaa sanoa vastausta.
Mut sitä on vaikea uskoa, ettei julkiset kulkisi. Olen itse asunut sellaisessa umpikorvessa ettet uskokaan ja aina on ihmiset bussilla sinnekin kotiin päässeet. Joo, kyllä se vähän enemmän vaatii järjestelyjä, mutta aikuisten oikeesti ihmiset elää jatkuvasti noin tälläkin hetkellä.