Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies mykkänä yli viikon

Vierailija
01.02.2015 |

Hitto en kestä tota ukkoa. Kieltäydyin seksistä ja nyt on mököttänyt yli viikon. Kyllä rupee ahistaan niin, että jo eroa mietin, jos arvoni on tuossa! Seksiä ei huvita, alkaa heti kouria, esileikeistä ei tietoakaan. Tähän asti velvollisuudesta sitä harrastanut. Nyt yhden kerran olin vaan tosi poikki... Argggh!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut mistä sytyn ja toivoisin myös hellyyttä. Miehelläni on tapana naljailla, mikä sen mielestä on vaan vitsikästä. Olen kertonut että loukkaa. En vaan nyt jaksais tätä tilannetta enää.
Mun pitää pyytää anteeksi? Mitä pyydän? Sitä etten kotihommien keskellä syttynyt? Alkanu yököttään koko ukko...

Vierailija
2/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tota meilläkin harrastetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet prinssisi valinnut. Et varmaan voi tehdä asialle mitään muuta kuin kirjoittaa av:lle? Jos haluat olla miehesi kanssa niin mars mars ottamaan suihin ja kuksimaan sitä ukkoa, ehkäpä jopa juttelemaan ja jos se ei onnistu sinulta niin alahan järjestelemään uusia asumiskuvioita.

Vierailija
4/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muaki vituttais, jos nainen ei haluais mua.

Vierailija
5/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna sille?

Vierailija
6/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hiljaisuudesta!

Vierailija
7/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos opettaisit sitä...

Vierailija
8/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:21"]No mitä jos opettaisit sitä...
[/quote]

Tämä

Vierailija
9/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:19"]Nauti hiljaisuudesta!
[/quote]
Minä nautin rauhallisuudesta, kun mies mököttää. Kamalampaa on jankutus ja kitinä.

Vierailija
10/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:21"]

No mitä jos opettaisit sitä...

[/quote]

Ihan oikeasti hyvä neuvo. Jos ei kerro puolisolleen mitä seksin aikana haluaisi tapahtuvan eikä hänelle opeta mistä itse pitää niin ei se seksielämä koskaan tule kyseisen henkilön kanssa paranemaan. Harva kun on ajatustenlukija. Ja jos tyyppi ei opetusta suostu kuuntelemaan ja jatkaa ohjeista ja pyynnöistä huolimatta kuten ennenkin niin sitten se on kehityskelvoton itsekäs tapaus josta pitää hankkiutua pikaisesti eroon.

Vierailija
11/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei tarvitse antaa, jos ei huvita. Omien rajojen yli ei tarvitse mennä. Jos olet aina velvollisuudesta suostunut, saattaa toiselle tulla yllätyksenä ja pettymyksenä se, että tilanne on yhtäkkiä toinen. - Aikuisen ihmisen itsetunto kestää kuitenkin sen, ettei molemmilla ole aina rytmit kohdallaan. Mutta keskustelun paikka teillä kyllä on. Oletko kertonut minkälaista lähestymistä tarvitset? Ja mikä tappaa halusi.

Vierailija
12/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kieltäydyit seksistä? Teetkö sitä usein ja kuinka pitkä aika edellisestä seksin harrastamisesta oli?

Mies antoi minulle pakit viime yönä ja kyllä se tuntui ikävältä taas kerran. Hän oli hereillä ja pääsääntöisesti meidän välinen seksi on ollut hyvää ja kun lapsetkin nukkuivat, olisi mielestäni ollut hyvä aika seksille. Miehen mielestä ei ja niin jäin katsomaan miehen selkää, taas kerran. En alkanut mököttämään, mutta eihän se kivalle tuntunut. Tämä päivä menikin sitten vähän laimeasti ja nyt mies meni jo oven taakse makuuhuoneeseen lueskelemaan. Tänä yönä en viitsi edes yrittää tehdä aloitetta ja tuskin ihan heti senkään jälkeen, onhan minulla omat kädetkin vaikka tylsää se yksin onkin.

Vierailija
13/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:43"]

Hitto en kestä tota ukkoa. Kieltäydyin seksistä ja nyt on mököttänyt yli viikon. Kyllä rupee ahistaan niin, että jo eroa mietin, jos arvoni on tuossa! Seksiä ei huvita, alkaa heti kouria, esileikeistä ei tietoakaan. Tähän asti velvollisuudesta sitä harrastanut. Nyt yhden kerran olin vaan tosi poikki... Argggh!

[/quote]

etkö osannut katsoa tarkemmin seurusteluaikana?  

t. mies 

Vierailija
14/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teillä on 'parisuhde' ???