Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

And Just Like That (Sinkkuelämää) Aiotko katsoa?

Vierailija
14.11.2021 |

Ensimmäiset jaksot tulevat ilmeisesti 9.12. katseltavaksi HBO Maxiin. Itse ajattelin ensin etten katso, jos kerran Samantha jää pois, mutta nyt tuntuu, että katson kuitenkin. Tuntuu silti, ettei sarja mitenkään voi olla yhtä hyvä ilman Samanthaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Jos se saa hyvät arvostelut, niin ehkä katson. Muuten en. Leffat oli ihan valtava pettymys ja tosi huonoja, etenkin kakkonen. Sarjan henki jotenkin puuttui niistä kokonaan. Ja tätä Carrie&Big juttua ja sen vatvomista en tiedä myöskään jaksanko enää seurata. Kuinka monta kertaa meinaavat erota ja palata yhteen? Jonkun jutun mukaan tässä sarjassa olisi nyt käsillä Carrien ja Bigin avioero.

Vierailija
2/29 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ekan jakson vain siksi, että nään kuinka woke sarjasta on tehty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson todellakin heti! Sinkkuelämää on ainoa hömppäsarja (+elokuvat) mitä olen koskaan todella seurannut ja nautin etenkin puvustuksesta. Olen kyllä tosi harmistunut ettei Samanthaa enää nähdä.

Vierailija
4/29 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa. Mutta kuinka tuo HBO Max toimii, tuleeko koko sarja sinne kerralla vai tyyliin jakso per viikko? Minulla ei siis ole vielä olemassa HBO Maxin tilausta ja mietin, että kuinka pitkä tilausjakso tätä sarjaa varten pitää ottaa.

Vierailija
5/29 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ehdottomasti! Sinkkuelämää on lempisarjani. Toivon, kuten muutkin, että tässä on enemmän sarjan henkeä ja floppileffat painellaan villaisella.

Vierailija
6/29 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin katsoa muutaman jakson, leffat olivat iso pettymys ja hieman epäilyttää miten tämä lajityyppi on kestänyt aikaa.

The Bold type (Areenasta näkyy) on samantyylinen ja ihan kiva mutta woketusta oli tuupattu liikaa sekaan.

Vierailija
7/29 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Oon sitä ikäluokkaa, joka fanitti sarjaa silloin kun se tuli eka kerran ja kyllästyin siihen jo vikalla tuotantokaudella. Katoin sen kuitenkin loppuun ja rupesi ärsyttämään koko sarja. Leffojakaan en ole katsonut.

Vierailija
8/29 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin katson.

Vierailija
9/29 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, enkä mitenkään erityisesti jää ikävöimään Samanthaa, ei ollut mun suosikkihahmo.

Vierailija
10/29 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa ehdottomasti!!!

Vierailija
11/29 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Samantha kuollut syöpään ja alkaakohan sarja hautajaisista?

Vierailija
12/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tykkäsitte?

Vierailija
13/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio.

En pidä tuollaisesta elämäntyylistä.

Vierailija
14/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen kaksi jaksoa. Eka jakso oli jotenkin nolo niine seksipuheineen, mutta kokonaisuutena ihan viihdyttävä.

Mutta minä kasvoin aikanaan sinkkuelämän tahdissa, olen liki samanikäinen, joten kai se on katsottava.

Vierailija
15/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko eilisessä jaksossa jotain ihmeellistä? Saarisen Niko ainakin oli ihan äimänä instassa eilisestä jaksosta

Vierailija
16/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko katsovani, jos sarja on edelleen pelkkää seksiä ja shoppailua.

Lisäksi SJP:n teennäisyys ärsytti jo sarjan alkaessa.

Vierailija
17/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion katsoa. Mutta kuinka tuo HBO Max toimii, tuleeko koko sarja sinne kerralla vai tyyliin jakso per viikko? Minulla ei siis ole vielä olemassa HBO Maxin tilausta ja mietin, että kuinka pitkä tilausjakso tätä sarjaa varten pitää ottaa.

Jaksoja on nyt katsottavissa kaksi eli ne varmaan tulevat 2 per viikko tahdilla nähtäville. Eikös yhden tuotantokauden pituus ole yleensä noin 6-8 jaksoa. 

Vierailija
18/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Samantha kuollut syöpään ja alkaakohan sarja hautajaisista?

Samantha on edelleen hengissä eli fanien ei tarvitse huolestua. 

Vierailija
19/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunpyhien aikana on hyvä uppoutua kevyeen hömppäviihteeseen eli aion katsoa. Kiinnostava nähdä miten roolihahmot ja jälkikasvunsa ovat kehittyneet ja mitä uusia juonikuvioita sarjaan on nyt kirjoitettu. 

Vierailija
20/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen kaksi jaksoa. Eka jakso oli jotenkin nolo niine seksipuheineen, mutta kokonaisuutena ihan viihdyttävä.

Mutta minä kasvoin aikanaan sinkkuelämän tahdissa, olen liki samanikäinen, joten kai se on katsottava.

Mitä siinä ensimmäisen jakson lopussa tapahtuu? Useassa jutussa/arvostelussa on sanottu että loppu saa "liimautumaan pitkäksi aikaa sohvaan että wtf just happend". Onko vaan mainospuhetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi