Creepy tilanne, Tyttö vei ravintolasta kotiin, jossa oli vahemmat.
Tämä kävi kaverille, itse en ole ikinä törmännyt vastaavaan mutta harrastaako joku oikeasti tällaista? Tilanne oli siis se, että kaveri pokasi ravintolasta aika nuoren opiskelijalta näyttävän naisen. Sopivat että menevät tytön kämpille. Perillä paljastuikin, että kämppä on omakotitalo, no ei siinä mitään jos porukat ovat matkoilla. Mutta kaveri tajusi pikku höyryistä huolimatta, että yhdessä ikkunassa on vielä valo. Kysyttäessä tyttö myönsi, että vanhemmat ovat kotona ja nukkuvat viereisessä huoneessa. Tämä oli jo sen verran pahasti lerpahduksen takaava tieto, että kaveri toivotti hyvät yöt ja jatkoi taksilla omaan osoitteeseen, jonne tyttö ei suostunut lähtemään.
Kommentit (27)
No itselle on käynyt samoin, huomasin yhden yön jutun(tai sellaiseksi se sai jäädä) yhteydessä, että miehen äiti olikin ollut kotona koko yön :O En minä sitä toki nähnyt, mutta kertoi aamulla asiasta. Oltiin kyllä nuoria silloin, 18 ja 19 vuotiaita muistaakseni. Mutta olihan se vähän inhottava tunne. Ei huvittanut toista kertaa enää treffata saatikaan sitten nähädä ko. kaverin äitiä.
Jaa, onpa noloa... Siis miksi?
Jos mimmi asuu vielä kotonaan, niin ei muka voisi ottaa jamppaa sinne yöksi? Onko sun kaveri joku pervo?
Mä olen nuorena aikuisena kahdesti tuonut jonkun vanhemmilleni tuntemattoman yöksi, toisen kanssa harrastettiin seksi, toisen kanssa ei, valvottiin kyllä koko yö ja höpistiin kaikenlaista. Kumpaakaan en esitellyt aamulla Poikkikseksi...
Täällä samanlainen kokemus. Mutta niinpäin että jätkä oli mua muutaman vuoden vanhempi. Opiskeltiin samassa korkeakoulussa ja opiskelijabileiden jälkeen haluttiin samaan sänkyyn yöksi. Todettiin että hänen luokseen olisi lyhyempi matka joten taksi tulisi halvemmaksi. Kiihkeän matkan jälkeen tajusin että omakotialueella mutta oletin että kundi olisi yksin kotona. Aamulla hävetti könytä krapulassa pihalle vanhat meikit naamalla kun mamma ja pappa siinä lukevat aamun lehteä ja juovat kahvia.. Terv. Nimim. Kovaääninen seksinharrastaja. Kundin kanssa en koskaan edes jutellut tuon jälkeen, onneksi koulua oli enään vähän jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:21"]
Tää on joku sun fantasia?
[/quote]
Ei vaan tämä on ihan tosi tarina. Kaerikin ihmetteli että mitä muijalla oli mielessä, ei keksitty muuta kuin että a) ei vaan kännipäissään välitä yhtään siitä, mitä vanhempansa ajattelevat (mikä on aika pelottavaa, jos siellä on joku omistushaluinen faija) tai b) sillä oli joku vinksahtanut käsitys, että tässä on nyt uusi kundikaveri, joka on kiva esitellä perheelle aamulla.
[/quote]
...ja vielä jotkut väittää ettei miehet juoruile!!
[/quote]
Ei se ole mitään juoruiluja, jos kysyy naisen kanssa ravintolasta poistuneelta kaverilta, että "saitko" tai "miksi et", jos nimiä ja tarkempia intiimejä yksityiskohtia ei mainita.
[/quote
Heh heh, on kuule takuulla juoruilua. Ja aivan varmasti on yksityiskohdat kiinnostanut. Pahimmat tuntemani juoruämmät on muuten miespuolisia, näin ohiksena.
Mutta tuo tapaus on voinu olla niinkin, että nuori tyttis on halunnut vain saattajan kotiovelle ja arvannut että saattaja saa jalat alleen kun huomaa tytön asuvan vielä vanhempien luona.
Eli hiljaisuudesta päätellen kukaan ei siis ainakaan tunnusta harrastaneensa vastaavaa :)
Vain leffoissa. Esim. Trainspotting
Tyttönen oli nuori ja hyvin hyvin puutteessa, joten jos miehelläkään ei parempaa paikkaa naimiseen ollut, päätti tyttönen näin. Voi kai sellaista tapahtua, ei kaikilla ole omaa asuntoa ja edes tarvetta sellaiseen jos kerran vanhempien luona saa ilmaiseksikin asua ja elää täysihoidossa. Ehkä miehet harrastavat tätä enemmänkin maaseudulla.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:21"]
[/quote]
Ei vaan tämä on ihan tosi tarina. Kaerikin ihmetteli että mitä muijalla oli mielessä, ei keksitty muuta kuin että a) ei vaan kännipäissään välitä yhtään siitä, mitä vanhempansa ajattelevat (mikä on aika pelottavaa, jos siellä on joku omistushaluinen faija) tai b) sillä oli joku vinksahtanut käsitys, että tässä on nyt uusi kundikaveri, joka on kiva esitellä perheelle aamulla.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:21"]
[/quote]
[/quote]
Jos te olette oikeasti muka tyttöä vanhempia, niin luulisi, että se ongelma olisi ollut siinä, että kolmeakymppiä lähenenevää miestä hävettäisi herätä nuoren opiskelijatytön vanhempien luota. Tytön vanhemmat varmaan ihan normaaleja, joita ei häiritse yövieraat. Miten voi edes tulla mieleen joku vanhemmille miesystävänä esittely....? Ihan ihme juttuja teillä.
Vähästäpä sinä ja kaverisi hätkähdätte. Otsikon perusteella odotti jotain oikeasti outoa.
Ei se seksin harrastaminen ole sellainen mörkö joka perheessä kuin aloittajan ja kaverin kotona.. Ihan hyvin yökaverin voi tuoda kotiin, harrastaa seksiä ja aamulla sanoa iloisesti moi. Ei sitä tarvitse "esitellä vanhemmille poikkiksena" hyvä luoja. Ja tuskinpa tyttö veisi yhden yön iloa agressiivisen iskän luokse.
Lapsellinen kaveri, jäi ilman piparia.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:37"]
Öö... Mitä mä en tajunnu??
[/quote]
Okei... Ehkä siinä ei ole avmammojen tapakäsitysten mukaan mitään ihmeellistä, mutta meillä olisi taatusti noussut helvetillinen haloo ja jamppa käännytetty niskaperseotteella ovelta, jos mun pikkusisko olisi kuskannut jonkun tuntemattoman yhden yön pokan aamuyön tunneilla vanhempien kotio. ap
Dokailiko ne vanhemmatkin siellä himassaan vielä aamuyöllä kun kerran ikkunassa oli valo?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:39"]
Vähästäpä sinä ja kaverisi hätkähdätte. Otsikon perusteella odotti jotain oikeasti outoa.
[/quote]
Minulle tuli otsikosta mieleen, että poitsulle oli ehdotettu ryhmäseksiä koko perheen toimesta. No ei. Aika lame juttu oli tuloksena.
Omituinen jätkä kun ei pimpero kelvannut. Tässäkin rivariperheessä on 18v tytär kuskannut jonkun jätkän baarista kotiin yöllä useampaan otteeseen eikä siinä mitään erikoista ollut.
Hah, no olen vienyt, ja joskus on kaveri ottanut hatkatkin kun ilmeisesti on vasta tajunnut että äiti on paikalla.
Minut on muuten viety kotiin äidin luokse, ja mamma katseli tylyn näköisesti vierestä syödessäni pizzaa.
Vasta aamulla selvisi syy - miehellä oli lapsia ja puoliso toisaalla.
Siis kuinka nuori se tyttö oli, ja minkä ikäinen ite oot?