Mikä on sinun laihisruokasi?
Kun haluaa syödä kevyesti, mutta mielellään kuitenkin edes jonkun lämpimän aterian, mikä on sinun suosikkisi, jossa on vähän kaloreita?
Itselläni on borsh -keitto tai uunijuurekset ja kanafile, tai sitten paistan pannulla munan, reilusti hapankaalia (myös siis paistettuna) ja samalle pannulle vielä muutama kalkkunaleikesiivu/katkarapuja/herkkusieniä.
Kommentit (14)
Pasta ja tomaattikastike, päälle paljon parmesan-juustoa ja jälkkäriksi tiramisu.
Kanasalaatti. Eli salaattia, kanaa, paprikaa tai mitä kasvista haluaakaan käyttää. Sitten joku kastike. Itse käytän currymajoneesia.
Purjo-perunasosekeitto kermalla höystettynä.
Ihan normaalia ruokaa syön. Enemmän kasviksia vain.
Lidlin hedelmämysli mehukeitolla sekä hedelmäpommi-jogurtti. Palanpainikkeeksi appelsiinimehujuomaa ja kahvi kolmella sokerilla.
Erilaiset kasvissosekeitot ja raejuusto. Hyvää, halpaa ja kevyttä :) Myös vaihteluksi esim. tomaattikeitto raejuustolla myöskin.
Uunissa haudutetut kasvikset ja kala, tomaatti- tai kasvissosekeitto, puuro, salaatti, täytetty paprika, munakas wokkivihanneksilla, liha- tai kalakeitto.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:59"]
Lidlin hedelmämysli mehukeitolla sekä hedelmäpommi-jogurtti. Palanpainikkeeksi appelsiinimehujuomaa ja kahvi kolmella sokerilla.
[/quote]
Idiootti.
Pihvi ja salaatti
kanaa ja salaattia
jauhelihapihvija salaatti
ja mitä vaan jahka on vähärasvainen proteiinia ja kasviksia
Normaalit ruuat, syön vaan vähemmän hiilareita, niistä tulee helposti kaloripommi. Ja kyllä, olen laihtunut 15 kg tällä metodilla.
Ihan normi ruokaa vähän ja sitten kaksi pussia pakastevihanneksia
Ei ole mitään suosikkia, kaikki menee kun on tarpeeksi kova nälkä. Tai no, uunilohi reilusti maustettuna ehkä. Syön aamupalan, välipalan, 2 x lämpimän aterian ja iltapalan.
Lämmin ruoka on aina jotain lihaa, kanaa, kalaa tai kalkkunaa. Voi olla kaikkea väliltä hienosti laitettu liharuoka tai tonnikalapurkki. Lisäksi höyrytettyjä/keitettyjä kasviksia ja tuoretta salaattia.
Ei mulla lempparia ole, mutta nyt uunissa lohi voissa paistettujen herkkusienien kanssa. Vähän punajuurta vielä lautaselle. Jälkkäriksi kahvi parilla suklaapalalla.