Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ilmoitti lähtevänsä hakemaan seksiä muualta :(

Pettynyt
14.11.2021 |

Ollaan oltu vuoden verran yhdessä, siitä iso osa etäsuhteessa. Seksiä on aina ollut melko paljon, kun olemme nähneet, se on ollut mielestäni hyvää, vaikka hän tuleekin hyvin usein ennen minua. Nyt, kun mies on muuttamassa minun asuntooni, olemme voineet viettää tiiviimmin aikaa yhdessä ja tietysti läheisyyttäkin on ollut enemmän.

Olin pari päivää todella kipeänä, jolloin pahoittelin, etten millään jaksaisi nyt seksiä ja jos voisimme käydä vain nukkumaan. Minusta paras hetki on nukahtaa hänen kainaloonsa, vaikka pidänkin seksistä. Eilen sain kuulla häneltä, että hän menee hakemaan seksiä muualta, kun ei minulta mitään saa. Olen järkyttynyt, että hän voi parin päivän sairastamisen takia syyllistää noin. Lisäksi hänellä on tulossa pikkujoulureissu toiselle puolelle Suomea ja on aiemmin sanonut, että on tietenkin siellä kunnolla, mutta nyt aikookin kuulema etsiä seksiä sieltä. Minusta tuntuu todella pahalta. Hän on pettänyt exäänsä (lapsensa äiti) aikanaan ja se on kieltämättä varjostanut luottamusta jollakin tavalla.

Mies osaa olla hyvin ruma suustaan, mutta ei kai kaikkea voi sanoa ilman, että ymmärtää myös sanojensa seuraukset. Toisinaan riidassa haukkuu minua sairaaksi, näyttää keskisormea ja haistattelee. Kerran on ajanut pois asunnostaan ja
usein alkoholia ottaessaan haukkuu ja jättää. Hän kimpaantuu ja raivostuu todella herkästi. Ja sitten taas toisaalta, on äärimmäisen huomioiva ja sanoo rakastavansa. Kesällä tuli esiin sellainen tapaus yhteisen lomareissumme aikana, että tietämättäni ja ollessani nukkumassa, hän oli puhunut videopuhelua jonkun naisen kanssa koko yön. En ymmärrä, miksi hän toimii noin. Oli juonut lempivalkkarini yön aikana ja "viettänyt" videopuhelussa koko yön tämän naisen kanssa. Kyllä se minua loukkasi ja tiedän, ettei hän minulta tuollaista sietäisi. Samalla hän haukkui minut mitä rumimmilla sanoilla, kuinka löysä olen jne. En pääse tuosta ylitse ja nyt vielä tämä seksin hakeminen muualta... Voiko tällaista suhdetta enää rakentaa? :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta että pääset eroon tommosesta luuserista, hienosti toimittu!!!

Vierailija
2/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppas oma tekstisi läpi. Sen jälkeen mieti, jos paras kaverisi olisi kertonut tuon saman tarinan sinulle. Miten ohjeistaisit häntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa todelliselta lottovoitolta, suorastaan jokaisen naisen unelmalta! Millaista tulevaisuutta ajattelit hänen kanssaan suunnitella? 🤮

4/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paska jätkä löytynyt sulle valitettavasti!Melkoinen urvelo,mieleltään ei ole kasvanut aikuiseksi.Ei noin käyttäydytä parisuhteessa jossa toisesta välitetään jos meinataan että suhde kestää ja voi hyvin.Pitää tajuta ja ymmärtää toistakin eikä tuijottaa vaan omaa munan hyvinvointia.Hänelle sopii ainoastaan pumpattava kumppani tehtynä ohuesta materiaalista.Se antaa aina ja sille voi kiukutella mitä huvittaa.

Vierailija
5/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty tarina. Piste sulle kuitenkin kun nykyään panostat näihin provoihin. Mutta etkö mieti sitä, että tuonkin tekstin kirjoittama aikasi meni täysin hukkaan

Vierailija
6/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti hetki mitä haluat tulevaisuudeltasi. Vaikuttaa sen verran paatuneelta kaverilta, ettei hän tapojaan paranna pelkillä keskusteluilla. Lievän alkoholismin ja narsismin piirteitä. Jos tilanne ei miellytä voit joko nöyrtyä siihen mitä on tai dumpata kaverin. Suosittelen jälkimmäistä.

Naiset ovat kautta aikojen eläneet todella karmeissa, jopa väkivaltaisissakin parisuhteissa vuosia kun eivä ole saaneet lähdettyä. Jälkikäteen ihmettelevät, että mikseivät lähteneet aiemmin, ja monta vuotta meni hukkaan. Ilmeisesti se idiootinkin jättämisen kynnys on korkea jos uskoo että kyllä se vielä parantaa tapansa, ja onhan se toisinaan niin ihana ressukka.

Vierailija
7/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitty tarina. Piste sulle kuitenkin kun nykyään panostat näihin provoihin. Mutta etkö mieti sitä, että tuonkin tekstin kirjoittama aikasi meni täysin hukkaan

Tuollaisia ukkoja on pilvin pimein!!

Vierailija
8/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aito tarina, valitettavasti. Sattuu sydämeen nuo puheet. Jättämisen kynnystä nostaa kuitenkin se, että hän on lapsiani kohtaan aivan valloittava. Elin aiemmin väkivaltaisessa avioliitossa lasten isän kanssa ja varmasti sitä kautta on itselläni myös vääristynyt suhdekuva, mitä tulee sietää esimerkiksi riidoissa jne. Juuri tuo minua sattuu, että hän käyttäytyy niin välittävästi ja huomioivasti muutoin ja sitten yhtäkkiä puheet ovat jotain aivan muuta. En tiedä, mistä se kumpuaa. Aina tuo käytös on vaatinut alle alkoholia, pari saunalonkeroa ja hänestä tulee ilkeä minua kohtaan.

Vierailija
9/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia te katselette näitä miehiä?? Tämänkin ajan olisi voinut käyttää tehokkaasti parempaa tulevaisuutta tehden, mutta ei. Mikä ihme sinut saa kyselemään voiko tälle enää rakentaa? Ei voi. Eroa ja opettele rakastamaan itseäsi niin että et enää siedä tuollaista.

Vierailija
10/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut sianjättöaika.

Vierailija
11/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia tai ei niin tuollainen käytös ja varsinkaan mikään väkivallan uhka ei ole koskaan hyväksyttävää. Tiedät tämän itsekin.

Vierailija
12/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia meininkiä.

Vierailija
13/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 - todella heikko

Vierailija
14/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
15/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, jätä tuollainen mies!

Vierailija
16/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka säälittävä luuseri voikaan olla ihminen joka jaksaa tämmöisiä aloituksia keksiä. Eikö oikeasti ole yhtään ystävää.

Vierailija
17/18 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista aloituksessa kuvailtua sikailijajamppaa kohden on viisi hyvin käyttäytyvää, siististi pukeutuvaa ja luotettavaa perusinsinööriä, jotka eivät kelpaa kenellekään ja parisuhteessa ollessaankin saavat tyytyä 1 krt/kk tahtiin pimeässä peiton alla.

Vierailija
18/18 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sinäkin ap vähän vajaalta kun edes olet tuollaisen mulkun kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä