Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetin työhakemuksen ilman cv:tä. Moka?

Vierailija
01.02.2015 |

Kerroin työhakemuksessa mitä olen tehnyt ja hakemuksesta tuli mielestäni hyvä. Minulla on vain vähän työkokemusta johtuen äitiyslomista ja opiskeluista. Cv ei olisi antanut minusta kovin hyvää kuvaa ilman etten olisi selittänyt itse mistä asiat johtuu, siksi en halunnut lähettää sitä.

Voinko saada työpaikkaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Cvtä kysyvät haastattelussa

Vierailija
2/5 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaikki muut sata hakijaa laittavat cv:n ja sinä et sika heikoilla jäillä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin hait ei läheskään kaikkiin tarvita cv:tä

Vierailija
4/5 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja siitä, pyydettiinkö hakuilmoituksessa cv:tä vai ei.

OT vielä: kannattaa merkata cv:hen myös jaksot, jolloin ei ole ollut töissä vaan esim. äitiyslomalla tai opiskelemassa. Työnantajaa ihmetyttää enemmän, jos cv:ssä on aukkoja, joita ei selitetä mitenkään, kuin jos itse kertoo, mitä tuona aikana on tehnyt. Sinulla on ihan hyvät syyt ollut, miksi et ole ollut työelämässä.

Tsemppiä työnhakuun! :)

Vierailija
5/5 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:55"]

Riippuu tilanteesta ja siitä, pyydettiinkö hakuilmoituksessa cv:tä vai ei.

OT vielä: kannattaa merkata cv:hen myös jaksot, jolloin ei ole ollut töissä vaan esim. äitiyslomalla tai opiskelemassa. Työnantajaa ihmetyttää enemmän, jos cv:ssä on aukkoja, joita ei selitetä mitenkään, kuin jos itse kertoo, mitä tuona aikana on tehnyt. Sinulla on ihan hyvät syyt ollut, miksi et ole ollut työelämässä.

Tsemppiä työnhakuun! :)

[/quote]

Kiitos :)  Nyt huomasin jo muitakin mokia asiaan liittyen mitä tein, joten taitaa jäädä paikka haaveeksi muutenkin :( Mutta seuraavalla kerralla olen viisaampi..