Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet tyytyväinen hiuksiisi, minkä väriset

Vierailija
31.01.2015 |

ja tyyliset ne ovat?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja suorat, monet joilla on samanväriset sanovat maantienharmaiksi, minä sanon oranssiin vivahtavaksi tummanvaaleaksi.

Vierailija
2/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselkään yltävät, hyvin paksut ja kiiltävät. Oma väri kultaan taittuva tumma blondi, todella tyytyväinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut ja luonnostaan keskiruskeat. Jonkun verran sävytetty taittamaan kupariin. Pitkä polkka harteille saakka. Ennen oli pitkät puoleen selkään mutta kyllästyin. Kiiltoa on myös, se miellyttää.

Vierailija
4/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:15"]Alaselkään yltävät, hyvin paksut ja kiiltävät. Oma väri kultaan taittuva tumma blondi, todella tyytyväinen olen.
[/quote]
Mulla kuvailua vastaavat:) ja olen myös tyytyväinen!:)

Vierailija
5/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, ruskeat joita olen välillä raidoittanut vaaleilla raidoilla, tosi paksut ja luonnontilassaan laineikkaat :)

Vierailija
6/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja suorat, tummanvaaleiksi raidoitetut.

Vierailija
7/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja paksut luonnonkiharat, vaalea yleisilme (oma väri maantie, hiukset raidotetut luonnollisen näköisesti).

Vierailija
8/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vaaleat kullan vaaleat :D siis kun yleensä kultahan on tumman vaalea niin näissä on sama sävy mutta vaaleampi. Mallina pitkä polkka

Vierailija
9/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:27"]

Sellaiset vaaleat kullan vaaleat :D siis kun yleensä kultahan on tumman vaalea niin näissä on sama sävy mutta vaaleampi. Mallina pitkä polkka

[/quote]

Hei, mulla samanlaiset hiukset. =)

Vierailija
10/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet, vihreät, olen tyytyväinen että vielä ei ole isompaa kaljua kohtaa ja sentään korvallisille kasvaa.

Vierailija
11/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päältä platinablondi ja alta tummanruskeat

Vierailija
12/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut. lyhyt malli, ja tumman violetit, ne oli kivat myös vaaleamman violettina ja viime keväänä oli pinkki. Jannika B:llä on ihanat hiukset! Mulla on ollut myös pitkät, mutta kyllästyin niihin kun ne on paksut ja painavat kuin hevosen jouhi, ei saanut kiharalle millään konstilla, kiinni ei voinut pitää, kun päänahka tuli kipeäksi.

Kun hius on paksua, ja vähän taipuisaa, ei tarvi koskaan tehdä niille muuta kuin leikkuuttaa ja värjätä, pari kertaa viikossa pestä shampoolla, edes kammata ei pahemmin tarvi.

Vierailija
13/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värejä ollut blondista punaiseen, ruskeaan ja mustaan. Nyt kaksi vuotta taistelin mustaa väriä pois kasvattamalla... (en halunnut tuhota pitkää omaa tukkaa värinpoistoilla yms) NYT vihdoin väri alkaa olla lähellä omaa luonnollista vaaleaa ruskeaa. Pitkät, suorat. Tykkään!

Vierailija
14/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:29"]

[/quote]

[/quote]

Toivotaanko että me ollaan muodissa?  :D

Terveisin kolmas vaalea kupari- hartiamittainen   :)

Vierailija
15/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu punaset ja mustat, molemmat sopii mulle tosi hyvin, mutta nyt mustat, koska ne on helpompi ylläpitää. Lyhyet on, edestä taakse lyhenevät. Ei kananperse kuitenkaan, vaan "aikuismaiset" tyylikkäät.

Vierailija
16/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:29"]

[/quote]

[/quote]

Toivotaanko että me ollaan muodissa?  :D

Terveisin kolmas vaalea kupari- hartiamittainen   :)
[/quote]

Minä myös! Tosin tää vaalea taittuu hieman toffeeseen. Kallis pitää mutta ihana :)

Vierailija
17/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat, sentti olkapäiden yli, ja sopivan paksut. Otsatukka rpikkuu vasemman silmän päällä, mikä joskus vähän ärsyttää ja tekis mieli leikata otsis kulmakarvojen tasalle, mutta haluan kasvattaa otsiksen samanpituiseksi kuin muun tukankinja hiusten paksuuskin rassaa hyvin kuumina kesäpäivinä

Vierailija
18/18 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät mustat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi