Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt Casablancan

Vierailija
13.11.2021 |

Piditkö?

Tänään tulee Teemalta joku toinen Bogartin elokuva. Casablancaa tuskin sopii enää näyttää tv:ssa eräiden piirteidensä vuoksi...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enkä tykännyt.

Vierailija
2/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh??? Nyt en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here's looking at you, kid!

Vierailija
4/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sellainen yleissivistykseen kuuluva elokuva. En osaa sanoa, onko hyvä vai ei, siitä on vaan jäänyt niin paljon populaarikulttuuriin. Just "We'll always have Paris".

Pidän Bergmanista ja Bogartista. Mut siis aikansa  tuote ja pitää katsoa myös sellaisena.

Vierailija
5/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei muka sovi esittää?

Vierailija
6/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään sovi esittää mitään ennen 2010 tuotosta. Koska mielensäpahoittajat. Elämme kuin Neuvostoliitossa konsanaan. Kaikilla on ajatuksia, mutta kukaan ei uskalla sanoa niitä ääneen. Ei hyvä, eikä se, että ne ovat nykypäivää kerro mitään siitä onko niissä järkeä vai ei. 

Vierailija
7/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useammankin kerran, vaikkei se omasta mielestäni olekaan Bogartin leffoista paras. 

Vierailija
8/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt parikin kertaa mutta kun nukahdan kesken filmin….

Vierailija
9/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mutta oli vähän tylsähkö. Katsoin kun tuntui että se on sellainen leffa joka ''pitää'' nähdä, kuuluu yleissivistykseen.

Vierailija
10/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt casablancan joskus aika pienenä. Ehkä 10 vuotiaana? En kyllä muista siitä juuri mitään. Telkkarissa oli silloin kaksi kanavaa niin se oli katsottava sitä mitä sattui tulemaan.

Vierailija
11/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynytkin siellä monta kertaa 70luvulla, toimme sieltä mm.

Bauksiittia suomeen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Bauksiitti

Vierailija
12/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta sellainen yleissivistykseen kuuluva elokuva. En osaa sanoa, onko hyvä vai ei, siitä on vaan jäänyt niin paljon populaarikulttuuriin. Just "We'll always have Paris".

Pidän Bergmanista ja Bogartista. Mut siis aikansa  tuote ja pitää katsoa myös sellaisena.

Saman huomasin kun sen katsoin. On varmaan yksi lainatuimpia elokuvia koskaan, ellei kaikista lainatuin.

Vierailija
13/17 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksei muka sovi esittää?

Se on tehty sota-aikana ja se näkyy, aikana kun lopputulos ei siis ollut vielä selvä...

Vierailija
14/17 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomasin kun sen katsoin. On varmaan yksi lainatuimpia elokuvia koskaan, ellei kaikista lainatuin.

Voi hyvin olla kaikista lainatuin. Melkein joka kohtauksen tuntui nähneen jossain myöhemmin tehdyssä elokuvassa :D

Vierailija
15/17 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, mutta en kyllä yhtään muista millainen oli. Olen ollut kaiketi 10-14v. Ehkä pitäisi kuunnella taas Samin soittoa.

Vierailija
16/17 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole yhtä älykkäitä. Kamalaa on nykyään, kun pitää mennä heikkolahjaisten ehdoilla ihan kaikessa.

Vierailija
17/17 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi