En osaa pukeutua! Auttakaa :D
En osaa yhdistellä vaatteita mitenkään järkevästi, enkä osaa pukeutua niin kuin 19 - vuotiaan pitäisi. Aina vaan joku farkut-huppari tai farkut-neule -yhdistelmä. En omista sellaisia vaatekappaleita, mitä jokaisen "pitäisi" omistaa, esim. musta jakku/bleiseri/mikälie.
.
Tykkään esimerkiksi mungoannan pukeutumistyylistä, mutta mulla ei oo varaa kaikkiin merkkivaatteisiin tai muihin hienouksiin.
Voitteko linkata jotain blogeja, mistä saisin hyviä vinkkejä tai inspiraatiota? :) tai kertokaa vaikka omia vinkkejä, jotain!
Kommentit (25)
no mieti vähän kerroksittain: jos haluat naisellisuutta, joku pitsipaita tai kukikas paita alla, joka pilkistää kaula-aukosta, tuo ilmettä. tai millaista ilmettä haluatkaan, pääkallopaita alla tuo tietysti eri ilmeen :)
jos haluat eri ilmettä ulkonäköösi, voi hiuksia laittaa eri tavalla.
voi ostaa esim. harmaat slimmit housut, jos haluaa vaihtelua farkkuihin.
sitten kannattaa vähän miettiä, millaiset värisävyt sopii: voimakkaat, murretut, utuiset vai lämpimät.
1. Katot kuvaa vaikka sen mungoannan asusta, joka miellyttää sua.
2. Listaat ylös mitä siinä näät: mustat vahapintaiset farkut, mustat yksinkertaiset korkokengät, valkoinen tyköistuva teepaita, punainen bleiseri, kirjava huivi. Katot mitä sulla on vaatekaapissa ja yliviivaat ne tästä.
3. Meet ton listan kanssa kiertään läpi Ginan ja Henkkamaukan ja ostat sieltä sen punaisen bleiserin ja värikkään huivin.
Eli kopioit periaatteessa ihan suoraan vaikka ja googlailet vaikka muita asuja sanalla "red blazer" että mihin voisit tän sun uuden bleiserin yhdistää. Ei oo mitään ydinfysiikkaa eikä tarvi olla niitä samoja merkkejä mitä sillä bloggaajalla, varmaan löydät vastaavia tuotteita halpaketjuiltakin, ne on nykyään tosi ajan hermoilla ja haistaa heti uusimmat trendit.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:53"]Minäkään en osaa:( oon myös aina tyylii vuoden muodista jäljessä, enkä löydä ikinä mitään kivoja vaatteita. En ymmärrä mistä muut repäsee niitä hienoja ja kivoja vaatteita ja kun mä pääsen kaupungille, en löydä yhtään mitään. Netissäkään ei oikei onnistu ku jos löytää jonkun kivan se maksaa tyylii yli 100 e jote se jääki sitte siihe
[/quote]
Sielunsisko! Mäki oon aina vuoden-kaksi jäljessä muodista, vaikka eihän nyt muodin takia kannata mitään stressiä ottaa.
Voi kun ois joku oma stylisti aina mukana, niin se vois tehä hyviäkin löytöjä :D -ap
[/quote] no niimpä:D