Eikai se ole poistanut minua kavereista?!
Tämä on varmaan turha kysymys, mutta minun on pakko, sillä yliajattelen muuten. En tiedä käyttääkö kukaan enää tätä nettisivustoa, mutta silti. Itse asiaan.. Olen 14-vuotias tyttö ja mietin sitä, että miksi ihastukseni snapchat score ei kasva, vaan on siinä samassa lukemassa ollut jo kaksi päivää. Ihan oikeasti ei kasva, mikään numero ei ole muuttunut. Stalkkaan muiden scorea ja heillä numerot vaihtuu, mutta ihastukseni ei. En voi millään uskoa, että hän ei jaksaisi snäpätä kenellekkään, kun on aina snapissa ja scorekin kasvoi suuria määriä hänellä jokapäivä. Se miksi kitjoitin tämän, niin pelottaa, että jos hän olisi jotenkin estänyt minut, että siksi en näe hänen scoren kasvavan. Hän myös jätti minut avatulle ja en ole uskaltanut laittaa hänelle uutta snappia. Mutta haluan kysyä, että eikai tämä merkkaa, että hän olisi jotenki estänyt/poistanut Minut snapchatistä. Kiitos jos vastaat turhaan kysymykseeni ja anteeksi kirjoitus virheet. + en tunne kuitenkaan häntä tai nähnyt häntä ikinä.