Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elämäni on täydellisen tylsää

Vierailija
31.01.2015 |

Esim. nyt vklna en tapaa ketään. Käyn vaan kaupassa ja istun kotona, av sylissä.
Tämä toistuu vuodesta toiseen.
Viikolla saatan tavata yhtä kaveria yhden teeman merkeissä ja joskus näen yhtä toista ihmistä.
Se on tässä sitten tämä elämä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:53"]

Kuis panee, tääl Minna vaa hei! SItten alat takomaan kun rauta on kuumaa, lupaa paljon enemmän kun olet valmis antamaan...

[/quote]

Väärä ketju, väärä ketju, voi mikä ketku :D

[/quote]

Kyllähän se tähänkin ketjuun sopii. :)

Vierailija
2/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua kotoa tulla mihinkään hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ei ole ap.

Minä olen. Kävin pitkällä kävelylenkillä, yksin ja sateessa, ei se minusta kovin hauskaa ollut. En ole jutellut kenenkään kanssa yli viikkoon. En tiedä minne menisi, kävin asioilla kaupungilla, mutta ei niitä niin paljoa ollut enkä tavannut ketään. En mä taida tänään enempää jaksaa.

Vierailija
4/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:07"]4 ei ole ap.

Minä olen. Kävin pitkällä kävelylenkillä, yksin ja sateessa, ei se minusta kovin hauskaa ollut. En ole jutellut kenenkään kanssa yli viikkoon. En tiedä minne menisi, kävin asioilla kaupungilla, mutta ei niitä niin paljoa ollut enkä tavannut ketään. En mä taida tänään enempää jaksaa.
[/quote]

Niin, sinä olet nro 4.

Vierailija
5/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi.

En ole työelämäs, samat kuviot ollu jo vuosia.

Vierailija
6/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei asialle voi tehdä mitään?

Vierailija
7/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:21"]Miksei asialle voi tehdä mitään?
[/quote]

Hyvä kysymys. Pitäisi tapahtua jotain mutta ei tapahdu.

Vierailija
8/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Olen yrittänyt vaikka mitä. Välillä on sosiaalisempaa, mutta nyt taas on ollut pitkään tätä samaa. Edes viikossa en välttämättä tapaa ketään. Ystäviä minulla on, mutta muut ihmiset viettävät vapaa-aikansa perheidensä ja sukunsa parissa. Minulla ei ole.

Taidan käydä alkossa ja viettää illan sitten täällä taas kerran. Alkoholi auttaa ahdistukseen niin kauan kuin sitä on. En juo liikaa, ihan sama se on, jos joku pullo menee omalla sohvalla. En tiedä minne menisin eikä yskinään aina jaksakaan.

Muuten harrastan kyllä kaikenlaista, käyn paikoissa, liikun yms., mutta ei aina vaan tee mieli eikä jaksa. Kun on viikon yksin eikä kellään ole aikaa, tuntuu tosiaan että tässä tämä elämä on eikä muuta ole.

On mulla treffipalstallakin ilmoitus, ollut jo kauan, mut eipä ole ketään löytynyt sieltäkään.

Vierailija
9/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen facesta kuinka hauskaa joillain on.
Mutta mulla ei ole.
Eli fb on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Ap.

Vierailija
10/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:21"]Miksei asialle voi tehdä mitään?
[/quote]

[/quote] mitä toivoisit tapahtuvan?

Vierailija
11/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:21"]Miksei asialle voi tehdä mitään?
[/quote]

[/quote]

Että tapaisin ihmisiä enemmän ja että löytäisin työtä/ koulutusta jne.

Vierailija
12/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:21"]Miksei asialle voi tehdä mitään?
[/quote]

[/quote]

Että tapaisin ihmisiä enemmän ja että löytäisin työtä/ koulutusta jne.

[/quote] kannattaa mennä vapaaehtoistyöhön. Sitä kautta tapaa ihmisiä, ja osoittaa aktiivisuutta myös työnhaussa.

Vierailija
13/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aktiivisesti haet työtä ja miltä alalta?

Vierailija
14/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munullakaan ole paljoa kavereita, mutta silti elämäni on mielestäni hauskaa.

Tänään aamulla olen ottanut rennosti, tässä istun tietokonella.

Kohta menen koiran kanssa tunnin juoksulenkille, jonka jälkeen syön ruuan jonka olen eilen tehnyt.

Sitten lähdenkin harrastukseni pariin, jossa vierähtää ainakin kolme tuntia. Siellä tapaan myös mukavia ihmisiä joiden kanssa juttelen ja vietän aika.

Kun tulen kotiin teen tulista kanacurrya alusta saakka itse ja pitaleipiä. Ja syön tietysti.

Sitten toivottavasti jaksan vielä lähteä illalla elokuviin. Kävelen kaupunkiin 1,5km ostan herkkuja ja katselen elokuvan. Kävelen kotiin.

Menen onnellisena nukkumaan, tai ensin luen hetken aikaa työhön liittyvää kirjallisuutta jos vaan jaksan.

Tällainen on minun päiväni ja minusta se on oikein mukavaa elämää. Ei aina tarvitse kaveria joka asiaan. Teet niitä asioita joista pidät, mutta kotona istuminen ei pidemmän päälle ole kovin palkitsevaa. Itse voit valita miten elämäsi vietät.

Vierailija
15/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:00"]Kuinka aktiivisesti haet työtä ja miltä alalta?
[/quote]

Haen välillä mutta kun ei ole kunnon koulutusta, en saa. Tässäkin olis korjattavaa.

Vierailija
16/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:01"]Ei munullakaan ole paljoa kavereita, mutta silti elämäni on mielestäni hauskaa.

Tänään aamulla olen ottanut rennosti, tässä istun tietokonella.

Kohta menen koiran kanssa tunnin juoksulenkille, jonka jälkeen syön ruuan jonka olen eilen tehnyt.

Sitten lähdenkin harrastukseni pariin, jossa vierähtää ainakin kolme tuntia. Siellä tapaan myös mukavia ihmisiä joiden kanssa juttelen ja vietän aika.

Kun tulen kotiin teen tulista kanacurrya alusta saakka itse ja pitaleipiä. Ja syön tietysti.

Sitten toivottavasti jaksan vielä lähteä illalla elokuviin. Kävelen kaupunkiin 1,5km ostan herkkuja ja katselen elokuvan. Kävelen kotiin.

Menen onnellisena nukkumaan, tai ensin luen hetken aikaa työhön liittyvää kirjallisuutta jos vaan jaksan.

Tällainen on minun päiväni ja minusta se on oikein mukavaa elämää. Ei aina tarvitse kaveria joka asiaan. Teet niitä asioita joista pidät, mutta kotona istuminen ei pidemmän päälle ole kovin palkitsevaa. Itse voit valita miten elämäsi vietät.
[/quote]

En tarkoitakaan että aina pitäisi olla kaveri mukana.
Ap.

Vierailija
17/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vaan mitähän sitten tarkoitat?

Mikset tee mitään?  Kaikki me järjestämme itsellemme tekemistä, ei ne tekemiset tule mistään muualta. Tee vaikka joku päivä rutiini, että joka päivä käyt lenkillä ja luet tunnin. Sinne väleihin sitten ymppäät muita menoja niin jhan alkaa kalenteri täyttymään.

Kun olet ihmisten ilmoilla voi tavatakin muita ihmisiä ja vaikutat mielenkiintoisemmalta. Se on sadussa se kun prinssi hakee kotiovelta. Onkohan treff-ilmoituksesikin niin tylsä ettei se vedä ketään puoleensa? Kiinnostuisitko itse jostain joka vaan makailisi kotona? Mieti mikä sinua kiinnostaisi mieheessä. Samanlsiset asiat kiinnostavat miehiä naisissa, eli fiksaappa ilmoitustasi.

Vierailija
18/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään treffi-ilmoitusta ole!

Vierailija
19/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sulla siellä treffipalstalla on?

Mutta kyllähän tämä juttu nyt on jo aika selvä. Yksikään rakentava ehdotus taikka kysymys ei ole saanut sinulta kuin torjuvan vastauksen. Jos elät elämääsi samlaa tavalla, niin ei se tulekkaan muuttumaan. Muutos lähtee sinusta, ei muista. Harva haluaa elämäänsä kaltaistasi pessimististä ja passiivista roikkujaa. Se oli aika rumasti sanottu, mutta jos se vaikka herättäisi sinut. Kaikkea hyvää jatkoon!

Vierailija
20/25 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:30"]Mitäs sulla siellä treffipalstalla on?

Mutta kyllähän tämä juttu nyt on jo aika selvä. Yksikään rakentava ehdotus taikka kysymys ei ole saanut sinulta kuin torjuvan vastauksen. Jos elät elämääsi samlaa tavalla, niin ei se tulekkaan muuttumaan. Muutos lähtee sinusta, ei muista. Harva haluaa elämäänsä kaltaistasi pessimististä ja passiivista roikkujaa. Se oli aika rumasti sanottu, mutta jos se vaikka herättäisi sinut. Kaikkea hyvää jatkoon!
[/quote]

Ensinnäkään mä en roiku. Päinvastoin, saan yhtä ihmistä karistaa pois..
Ja mulla ei ole treffi-ilmoitusta.
En ole tyrmännyt mitään ehdotusta, kuinka niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä