Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Canonin ostohyvityskampanja - täyttä tuskaa

Vierailija
31.01.2015 |

Ostin Canonin järkkärin ja lisäobjektiivin, joista Canon lupaa maksaa 50 euron ostohyvityksen kun heille toimittaa tilausvahvistuksen ja tuotteiden viivakoodit. Vaan tuon tehtyä Canon ilmoittikin että tilausvahvistus ei ole hyväksyttävä todiste ostetuista tuotteista vaikka itse kampanjan ohjeissa pyydetään nimenomaan tilausvahvistuksen lähettämistä (ostin kameran siis verkkokaupasta). Canonin mukaan  "pätevästä ostotodistuksesta pitää käydä selvästi ilmi ostopäivämäärä, ostettu tuote, kaupan nimi ja maksettu kokonaissumma."

Nuo kaikki tiedot kyllä näkyvät tilausvahvistuksessakin...

Ohjeissa siis pyydetään tilausvahvistusta, jonka toimitin mutta se ei kelvannut. Tässä ohjeet Canonin sivuilta:

(ii) Skannaa, lataa ja liitä hakemukseesi kopio kuitistasi, tai tilausvahvistus verkossa tekemästäsi ostoksesta (sis. ALV). Liitä mukaan myös skannattu viivakoodi tuotepakkauksesta jokaisesta ostamastasi Kampanjatuotteesta (sekä kameranrungosta että objektiivista)

Canonin usein esitetyt kysymykset sivuilla taas sanotaan ihan toisin: 

Lähetin ostotodistukseni, miksi pyydätte sitä yhä?

Ainut pätevä ja hyväksyttävä ostotodistus on myyntilasku tai ALV-ostokuitti. Lähetit ehkä tilausvahvistuksen tai lähetyslistan, joita ei pidetä pätevinä ostotodistuksina.  

Huomaa, että pätevästä ostotodistuksesta pitää käydä selvästi ilmi ostopäivämäärä, ostettu tuote, kaupan nimi ja maksettu kokonaissumma.

Tämä on ainut ostotodistus, joka minulle annettiin. Minulla ei ole muuta todistusta.

Koska lähetettyä ostotodistusta ei pidetä pätevänä, voisitko ottaa yhteyttä jälleenmyyjääsi ja pyytää häneltä laskun tai ostokuitin? Koska olet maksanut tuotteesta, sinulla on asiakkaan oikeus pyytää ostokuittia tai myyntilaskua

Eli wtf..?

Tämä on ainut ostotodistus, joka minulle annettiin. Minulla ei ole muuta todistusta.

Koska lähetettyä ostotodistusta ei pidetä pätevänä, voisitko ottaa yhteyttä jälleenmyyjääsi ja pyytää häneltä laskun tai ostokuitin? Koska olet maksanut tuotteesta, sinulla on asiakkaan oikeus pyytää ostokuittia tai myyntilaskua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia tästä kampanjasta ja sen toimivuudesta?

Vierailija
2/4 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa toistoa tuossa lopussa, sorry. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tilausvahvistuksessa vain hinta, vai näkyykö siinä esim. että tuote on maksettu verkkopankin kautta?

Vierailija
4/4 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:08"]

Näkyykö tilausvahvistuksessa vain hinta, vai näkyykö siinä esim. että tuote on maksettu verkkopankin kautta?

[/quote]

Näkyy sekä hinta alveineen että maksutapa ym. Tilausvahvistuksessa näkyy kaikki Canonin vaatimat tiedot. -ap. Tuotteet ostin Netanttilasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi