Mielummin abortti kuin lapsi adoptioon.t.ammattivalittaja
Kommentit (7)
Kenelle tulee nk vahinko ja ajattelee heti että aborttia ei voi mutta adobtioon. Ei kannata hätäillä. Odotusaika on pitkä ja mieli todennäköisesti muuttuu matkan varrella. Sinä saat vauvan syliin niin eihän hänestä voi luopua normaali tuntyeva ihminen, eli äiti ihminen.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:57"]
Onko vanhempi poikasi samaa mieltä?
[/quote]
Mitä sitten? siinä kuitenkin saa niin paljon paskaa niskaansa eikä sitä edes uskalla kenellekkään kertoa vaan saa salailla aina niin ehdottomasti olisi ollut parempi ratkaisu aikanaan. ap
Hienosti olet päässyt menneisyydestäsi yli. Eihän tämä ole kuin joku kymmenes adoptiojankkaus tältä viikolta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:19"]
Hienosti olet päässyt menneisyydestäsi yli. Eihän tämä ole kuin joku kymmenes adoptiojankkaus tältä viikolta.
[/quote]
Olen päässyt yli mutta tuli vaan mieleen tuosta adoptoidut ohjelmasta että turhaan kaivelevat menneitä, ei biovanhemmat välttämättä halua tavata. Lapselleni olen opettanut ettei hänellä ole sisaruksia ja niin hän eilen juuri sanoi että olivat siitä eskarissa keskustelleet ja hän ja eräs toinen poika ovat ainoita lapsia.ap
Minua myös ärsyttää, että adoptiolapsella on oikeus kaivaa biovanhempien tiedot esiin. Minä siis olen antanut joskus lapsen adoptioon ja se myös tarkoittaa sitä, etten halua kuulla hänestä mitään. Onneksi ei sentään ole pakko tavata.
Onko vanhempi poikasi samaa mieltä?